• Anonym (Posy)

    Slår ett slag för buttpluggen!

    Till alla er som inte provat buttplug (men som funderat på det såklart, ni ska såklart inte göra något ni inte vill!), så säger jag bara GÖR DET!

    Min fru har alltid tyckt om när det har smitit in ett finger i rumpan under sexakten, så jag bara på eget bevåg beställde en buttplug, väldigt liten till storleken. Hon vart nästan lite chockad i början när jag visade den, men hon vart ändå lite pirrad av tanken till slut.

    När jag tog henne bakifrån under en akt, så drog jag ur kuken från henne, smorde in hålet rikligt och förde in pluggen långsamt, var nästan så jag sprutade av bara åsynen av hur hon hämtade andan och stönade.

    När jag sedan körde in dansen igen så var det en otrolig sensation! Inte mest för mig, utan för min fru, som fick en helt otrolig ny upplevelse enligt henne själv! Hon brukar få orgasm av penetration, men då vid väldigt speciella premisser, och aldrig någonsin har hon kommit i doggyställningen, men när den där satt på plats, fick hon flera riktigt spända orgasmer! Efter själva akten så berättade min fru att det var en sensation, ungefär som när man får till det första riktigt bra sexet.

    För min del var det en härlig känsla, verkligen, men att min fru tog det så otroligt bra, och att hon njöt av det så otroligt mycket, gör att jag bara vill slå ett slag för buttpluggen! ???? Hoppas att flera av er törs prova efter en såpass bra recension! ????

    Ha det gott i värmen allihopa!

  • Svar på tråden Slår ett slag för buttpluggen!
  • Anonym (Kvinna45)

    Låter trevligt, önskar bara jag hade en mysig man att leka med.

  • Ascendere
    Anonym (Kvinna45) skrev 2020-06-26 15:13:31 följande:

    Låter trevligt, önskar bara jag hade en mysig man att leka med.


    Har du kört slut på alla som finns i närområdet eller? :D
  • Anonym (Glenn)

    Jag kör med buttplugg när jag är ute på stan eller på jobb. Perfekt för mig som är analt inkontinent.

  • Anonym (..)

    Det låter som ni hittat något hon tänder på.

    Går att spinna vidare på. En buttplugg är inget i jämförelse med en dildo eller kuk. Finns även en dildo som kan fästas på kuken, så att man kan penetrera bägge hålen (dp) samtidigt.

  • Anonym (Boll)

    Instämmer med TS!! Jag har alltid njutit av analsex och med min nuvarande har vi ofta buttplugg. När den är i och han tar mig bakifrån i doggy så stöter han i buttpluggen så det känns nästan som att jag blir dubbelpenetrerad. En gång så låg jag i hans knä med rumpan i skyn, han satte in sakta och försiktigt in puttpluggen och det utlöste en härlig orgasm innan hela pluggen var inne. Det förhöjer verkligen orgasmen.

  • Aikido
    Anonym (K) skrev 2020-06-28 07:56:42 följande:

    Men tänk om den fastnar??


    Hur tänker du nu? Vet du hur en genomsnittlig buttplug är utformad?
  • Anonym (K)
    Aikido skrev 2020-06-28 08:52:09 följande:

    Hur tänker du nu? Vet du hur en genomsnittlig buttplug är utformad?


    Det verkar ju inte som det eftersom du skriver så...
  • Anonym (Hehe)

    En annan variant är att använda kuken i hennes rumpa och en rabbit I vaginan. Hon blev som galen när jag lade mig sked och drog ut pluggen, stoppade in rabbiten i vaginan (med vibration) och sen kuken där pluggen varit. Hon hade en kontinuerlig orgasm verkade det som.

    Sexleksaker kan öppna en ny värld. Gäller bara att planera lite före.

  • Anonym (Boll)

    Är man nybörjare med analt så rekommenderas buttplugg före kuken. Det är enklare och med mycket glidmedel mindre risk att det gör ont. Man är mer känslig i början innan man vant sig. Så upplevelsen är väldigt olik första gången vs tredje gången. Om man är rädd att känna sig lite ofräsch är buttplugg också bättre då den inte åker ut och in, utan sitter kvar där den är. Det kan jag tänka mig gör att många kvinnor slappnar av mer.

  • Nyfiken79
    Anonym (..) skrev 2020-06-27 10:17:23 följande:

    Det låter som ni hittat något hon tänder på.

    Går att spinna vidare på. En buttplugg är inget i jämförelse med en dildo eller kuk. Finns även en dildo som kan fästas på kuken, så att man kan penetrera bägge hålen (dp) samtidigt.


    En sådan har vi å jävlar så skönt det är att sätta på henne i båda hålen tycker både hon och jag, dock så är den vi har lite trång runt kuken så jag kan inte ha den på så länge
  • 19mark82

    min fru kan inte komma om hon inte har en lång dildo (>20cm) uppstoppad i 2:an samtidigt som hon blir penetrerad i fittan (antingen av min kuk eller av en vibrator).

    Underbart!

  • Anonym (Olydig)

    Buttpluggen är en återkommande leksak i vårat sexliv men även till vardags. Kan gå runt med den i timmar o bara njuta.

    Vi har även en dildo som fästs på kuken och den är även den väldigt uppskattad av oss båda.

  • Nyfiken79
    Anonym (Olydig) skrev 2020-06-28 20:27:51 följande:

    Buttpluggen är en återkommande leksak i vårat sexliv men även till vardags. Kan gå runt med den i timmar o bara njuta.

    Vi har även en dildo som fästs på kuken och den är även den väldigt uppskattad av oss båda.


    Funkar det bra att gå runt med pluggen i ?

    Har hört att den kan göra att man akut måste uppsöka porslinstronen
  • Anonym (Olydig)
    Nyfiken79 skrev 2020-06-28 20:32:11 följande:

    Funkar det bra att gå runt med pluggen i ?

    Har hört att den kan göra att man akut måste uppsöka porslinstronen


    Går hur bra som helst. Har aldrig behövt besöka porslinstronen.
  • Anonym (Boll)

    Har gått på nattklubb med buttplugg. Då gäller det att man har rätt sort som är tydligt smal ner till och stor knapp utanför. Annars kan känslan att sen ska åka ut uppstå, vilket är mindre praktiskt när man står på ett dansgolv.

Svar på tråden Slår ett slag för buttpluggen!