• Anonym (Nix)

    Någon mer som inte kan komma av vibratorer?

    Som rubriken skvallrar om - Jag kan inte komma av vibratorer. Varesig dom vibrerar snabbt eller långsamt eller någonstans däremellan. För mina vänner tycks det dock vara snabbaste och/eller det mest uppskattade sättet. Såå nu undrar jag om det finns fler här som absolut inte kan komma av vibratorer? Verkar betydligt vanligare att kunna det.

  • Svar på tråden Någon mer som inte kan komma av vibratorer?
  • Anonym (dream on)

    Kommer du på andra sätt då? Jag kommer av vibrator men det är absolut inte någon favorit (kanske kass vibrator i och för sig) eftersom det blir en snabb, hård och mekanisk orgasm.

  • Anonym (Nix)

    Absolut, kommer av fingrar och tunga men av någon anledning inte av vibratorer.. tycker det är skumt eftersom jag har nolll problem att komma av annat som sagt.

  • Anonym (testa)

    testa med att stimulera ditt andra hål med en butt plug eller nåt samtidigt som du använder vibratorn i fittan, det brukar fungera alldeles utmärkt

  • Anonym (Diki)

    Jag använder vibrator , kan inte komma utan den tyvärr. Jag är 43 år men har aldrig fått orgasm i samband med samlag . Vet inte varför men så är det

  • Anonym (Diki)

    Jag använder vibrator , kan inte komma utan den tyvärr. Jag är 43 år men har aldrig fått orgasm i samband med samlag . Vet inte varför men så är det

  • Anonym (Diki)

    Jag använder vibrator , kan inte komma utan den tyvärr. Jag är 43 år men har aldrig fått orgasm i samband med samlag . Vet inte varför men så är det

  • Anonym (olika)

    Jag har 2 olika vibratorer. Den ena kommer jag nästan alltid med när jag använder den, den andra funkar inte alls lika bra av någon anledning. Sen har vi en vibrerande penisring, som jag alltid kommer av när jag rider min sambo och vi använder den. (Sen kommer jag även när han slickar mig, men det kanske är off topic.) Hade varit nice att kunna komma av enbart penetration, men tyvärr verkar jag inte kunna det. Inte för att det är sämre att komma på andra sätt iofs, men det hade varit nice.

  • Anonym (Johanna)

    Kan inte komma av samlag men går om de är en rabbit.. måste ha stimulans utanpå

  • New  Dawn

    Inte av snabba, men kan komma av Magic Wand som har mer kraftiga och lite mer långsamma vibrationer. Det blir dock skönare med fingrar och tunga, så jag/vi använder den mycket sällan.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Mandel

    Jag sällar mig till ts skara.

    Gillar inte leksaker utan vill ha äkta vara. Blandar hellre in mina fingrar och ser till att jag får orgasm än dessa vibratorer.

    Har testat några olika, men nej tack. Är alldeles för snoppfixerad för att leksaker ska duga ????


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (testa)
    Mandel skrev 2020-06-30 07:03:03 följande:

    Jag sällar mig till ts skara.

    Gillar inte leksaker utan vill ha äkta vara. Blandar hellre in mina fingrar och ser till att jag får orgasm än dessa vibratorer.

    Har testat några olika, men nej tack. Är alldeles för snoppfixerad för att leksaker ska duga ????


    inte ens i det andra hålet som förstärkning under sexakten?
  • Anonym (Nix)

    Tack för allas svar. Än så länge verkar jag ensam om att inte kunna komma av vibration :O :)

Svar på tråden Någon mer som inte kan komma av vibratorer?