• Anonym (Undrande)

    Får aldrig oralsex

    Är i ett förhållande där vi har det bra för det mesta. Vi har varit tillsammans i 3 år... allt är bra men en sak jag stör mig på. Vi har för det mesta bara vaginalt samlag, händer aldrig att han slickar mig... Vi ligger 2 gånger i veckan och hälften av gångerna så suger jag av han. Ofta som förspel och vissa gånger så suger jag av han efter han varit inne i mig. Först suger jag av han, sen rider jag han en stund sen suger igen... han smeker mig typ 5-10 min som förspel men händer aldrig att han gör nånting mera för mig. Han har slickat typ 7-8 gånger på 3 år... Får alltid be han göra det, kommer typ aldrig självmant. Han säger att han inte tror att jag gillar fast jag sagt att jag gör det. Frågar ibland om han tycker de är äckligt eller jobbigt och han säger att han inte tycker det... enligt honom så har han inga problem att slicka, men ändå händer de aldrig? Har aldrig fått komma oralt, ofta ger han upp efter 10 min och man märker att han inte anstränger sig när han gör det... oralsex har varit mycket skönare att få från andra än honom... känner mig äcklig trots att jag duschat och rakat mig precis innan, och tvättat noggrant där nere :( kan inte komma av endast vaginalt samlag, kan bara komma

    Om man smeker klitoris eller av oralsex. Får aldrig komma när vi har sex eller via oralsex. Smeker oftast klitoris när vi har sex men hinner inte komma innan han har kommit o slaknat. Så oftast får man smeka mig till orgasm med händerna... men ganska tråkigt att det är enda sättet för mig att komma på. Han klarar inte av att smeka mig under tiden vi har sex... har verkligen tappat sexlusten efter de här... vad ska jag göra? Eller överdriver jag?? ????

  • Svar på tråden Får aldrig oralsex
  • manolito

    Prata med honom och säg som det är på ett sakligt och respektfullt sätt utan att vara anklagande eller överdrivet gnällig. Sker det ingen förändring avslutar du relationen.

  • Pinotage

    Tråkigt att din man inte tillfredsställer dig
    För mig är det självklart att ge kvinnan oralsex - slicka är faktiskt min favorit om jag ska vara ärlig. Har han verkligen förstått hur viktigt det är för dig ? 

  • Anonym (Jackie)
    Anonym (Undrande) skrev 2020-06-28 14:00:55 följande:

    Är i ett förhållande där vi har det bra för det mesta. Vi har varit tillsammans i 3 år... allt är bra men en sak jag stör mig på. Vi har för det mesta bara vaginalt samlag, händer aldrig att han slickar mig... Vi ligger 2 gånger i veckan och hälften av gångerna så suger jag av han. Ofta som förspel och vissa gånger så suger jag av han efter han varit inne i mig. Först suger jag av han, sen rider jag han en stund sen suger igen... han smeker mig typ 5-10 min som förspel men händer aldrig att han gör nånting mera för mig. Han har slickat typ 7-8 gånger på 3 år... Får alltid be han göra det, kommer typ aldrig självmant. Han säger att han inte tror att jag gillar fast jag sagt att jag gör det. Frågar ibland om han tycker de är äckligt eller jobbigt och han säger att han inte tycker det... enligt honom så har han inga problem att slicka, men ändå händer de aldrig? Har aldrig fått komma oralt, ofta ger han upp efter 10 min och man märker att han inte anstränger sig när han gör det... oralsex har varit mycket skönare att få från andra än honom... känner mig äcklig trots att jag duschat och rakat mig precis innan, och tvättat noggrant där nere :( kan inte komma av endast vaginalt samlag, kan bara komma

    Om man smeker klitoris eller av oralsex. Får aldrig komma när vi har sex eller via oralsex. Smeker oftast klitoris när vi har sex men hinner inte komma innan han har kommit o slaknat. Så oftast får man smeka mig till orgasm med händerna... men ganska tråkigt att det är enda sättet för mig att komma på. Han klarar inte av att smeka mig under tiden vi har sex... har verkligen tappat sexlusten efter de här... vad ska jag göra? Eller överdriver jag?? ????


    Om han av någon anledning absolut inte vill slicka så får du helt enkelt lära dig att leva med det. Ingen ska känna sig tvingad att göra något man inte vill när det gäller sex.

    Att du däremot aldrig får orgasm med honom låter skittråkigt. Det problemet borde ni dock kunna lösa på andra sätt än genom att han mot sin vilja utför oralsex på dig. Många tycker att känslan att bli "rollad" med  en deodorant fylld med barnolja eller glidmedel påminner väldigt mycket om att bli slickad. Testa det , och be honom "rolla" dig mellan benen med en sådan deodorant.

    Sex kan vara väldigt mycket mer än de två alternativen oralsex och samlag. Om du inte kommer under samlag och han av någon anledning inte vill slicka så får ni helt enkelt hitta något annat sätt som ger dig också orgasm.  Då ligger deodorantknepet nära till hands eftersom det är ganska enkelt och dessutom påminner väldigt mycket om känslan att bli slickad. Men det finns många andra alternativ också.
  • Anonym (.)

    Utifrån din text låter det som att han slickar dig var tredje till fjärde månad? Och det på uppmaning av dig. Och max 10 minuter. Låter inte så kul.

    I och med att ni pratat om problemet flera gånger utan bättring och oralsex uppenbarligen är viktigt för dig sexuellt så måste du ju fundera på om killen är rätt för dig på sikt.

    För mig är i alla fall sexlivet inget som jag vill kompromissa bort, men alla är vi olika och har olika dealbreakers.

  • 8378

    Min man älskar att slicka. Får säga till i bland att nu räcker det. Tråkigt att du har det så

  • Anonym (suck)

    Då låter du helt enkelt bli att suga av honom - tills du får ditt! Sluta gå med på att göra saker för honom om han inte ger dig det du vill ha. Eller fortsätt ha det så här år efter år..

  • Anonym (Mannen_i_stan)

    Låter tråkigt. 
    Kan dock inte låta bli att undra om det har med bristande hygien från din sida att göra? Tvättar du underlivet minst en gång varje dag? Har det ofta gått för lång tid mellan tvätt och sex? Ett könsorgan, oavsett kön, blir ganska snabbt ofräscht, och då blir man ju inte särskilt sugen på att ge oralsex. 

  • Anonym (Jackie)

    Vill TS bli slickad oavbrutet i över 10 minuter tycker jag inte det är ett dugg konstigt att hennes kille inte vill.

    Jag suger gärna av min man, men skulle aldrig i livet regelbundet göra det över 10 minuter i sträck. Jag skulle fått kramp och träningsvärk i käken långt innan dess.

    TS kille verkar visserligen inte vara världens roligaste sexpartner , men om TS låser sig vid att hon ska få sina orgasmer just genom att bli slickad över tio minuter i sträck och inte är öppen för att prova andra sätt  är hon inte särskilt mycket bättre själv.

    Handlar det om att killen inte har något emot att ge oralsex i sig men inte vill ge det tio minuter i sträck kan kanske en lösning vara att han börjar med att stimulera henne med händer /fingrar och går över till oralsex när hon närmar sig orgasm och slickar i några minuter.

    Vill han av någon anledninng inte slicka alls kan de testa rollning med tömd deodorant ylld med barnolja som jag skrev om ovan. Många tycker att det påminner väldigt mycket om att bli slickad.

  • Oerhörd

    Min man får leva med att jag öppet säger att jag vill ha oralsex av en man som älskar att ge oralsex och därmed gör det bra. Det gör inte han, även om han fortfarande påstår sig tycka om det så är skillnaden extremt tydlig mot någon som verkligen gillar det. Jag älskar att suga kuk, men inte att ensidigt ge i år efter år, så jag får min fitta ordentligt slickad på annat håll, och maken får oralsex vid nästan varje samlag, när jag inte kan låta bli för att jag vill det så mycket. Han är bra på annat, men jag råkar vilja ha fullt utbyte. Han var helt förstörd när jag föreslog (och inledde) att jag kan suga honom lika ofta och länge som han slickar mig. Det säger ju allt^^

  • Anonym (...)
    Anonym (Jackie) skrev 2020-06-29 11:41:15 följande:

    Vill TS bli slickad oavbrutet i över 10 minuter tycker jag inte det är ett dugg konstigt att hennes kille inte vill.

    Jag suger gärna av min man, men skulle aldrig i livet regelbundet göra det över 10 minuter i sträck. Jag skulle fått kramp och träningsvärk i käken långt innan dess.

    TS kille verkar visserligen inte vara världens roligaste sexpartner , men om TS låser sig vid att hon ska få sina orgasmer just genom att bli slickad över tio minuter i sträck och inte är öppen för att prova andra sätt  är hon inte särskilt mycket bättre själv.

    Handlar det om att killen inte har något emot att ge oralsex i sig men inte vill ge det tio minuter i sträck kan kanske en lösning vara att han börjar med att stimulera henne med händer /fingrar och går över till oralsex när hon närmar sig orgasm och slickar i några minuter.

    Vill han av någon anledninng inte slicka alls kan de testa rollning med tömd deodorant ylld med barnolja som jag skrev om ovan. Många tycker att det påminner väldigt mycket om att bli slickad.


    Hur får du bort själva kulan på deoflaskan utan att skada den??
  • Oerhörd
    Anonym (Jackie) skrev 2020-06-29 11:41:15 följande:

    Vill TS bli slickad oavbrutet i över 10 minuter tycker jag inte det är ett dugg konstigt att hennes kille inte vill.

    Jag suger gärna av min man, men skulle aldrig i livet regelbundet göra det över 10 minuter i sträck. Jag skulle fått kramp och träningsvärk i käken långt innan dess.

    TS kille verkar visserligen inte vara världens roligaste sexpartner , men om TS låser sig vid att hon ska få sina orgasmer just genom att bli slickad över tio minuter i sträck och inte är öppen för att prova andra sätt  är hon inte särskilt mycket bättre själv.

    Handlar det om att killen inte har något emot att ge oralsex i sig men inte vill ge det tio minuter i sträck kan kanske en lösning vara att han börjar med att stimulera henne med händer /fingrar och går över till oralsex när hon närmar sig orgasm och slickar i några minuter.

    Vill han av någon anledninng inte slicka alls kan de testa rollning med tömd deodorant ylld med barnolja som jag skrev om ovan. Många tycker att det påminner väldigt mycket om att bli slickad.


    7-8 gånger på tre år säger hon att det inträffat alls, inte 7-8 minuter per samlag... Det är inte samma sak att i stort sett aldrig bli slickad som att inte bli slickad i två evigheter varje samlag.

    Och vi är helt uppenbart olika, tio minuter är väldigt snålt, jag suger gärna mycket, mycket längre än så. Har absolut inte bråttom någonstans, utom när det faktiskt är ont om tid.
  • Anonym (Jackie)
    Anonym (...) skrev 2020-06-29 13:17:38 följande:
    Hur får du bort själva kulan på deoflaskan utan att skada den??
    Det är inte så svårt. Man kan t.e.x  använda en vanlig överlevnadskniv.
  • Anonym (Ida)

    Det bästa du kan göra är att prata om det med honom, när ni inte har sex. Sätt er i soffan och prata om oralsex. Försök vara lugn och inte anklagande, och förklara lite hur han ska göra, kom överens om någon signal att använda när han slickat dig så han vet att det där ska han fortsätta med. Förklara att det tar lite tid att komma och att om han blir trött i tungan kan han använda bara läppar en stund. Kom ihåg att ge din partner beröm och uppmuntran när det känns bra och tala om ifall det behövs hårdare, mjukare, snabbare osv. Kan tänka mig att för en kille så är det svårt att veta hur man ska göra innan man får instruktioner.

    Är själv en bisexuell kvinna och både killar och tjejer jag har varit med har varit dåliga på att ge oralt, det är ju en ansträngande ställning, tungan får kramp osv men det är ju jättekul att kunna tillfredsställa sin partner.

    Min nuvarande partner var rädd att ge oralsex i början men med tiden har hon blivit sjukt duktig.

    När jag har varit med en partner som vägrat ge tillbax oralsex så har jag sagt ok men då ger inte jag något oralt heller.

Svar på tråden Får aldrig oralsex