• Anonym (ooo)
    Mon 29 Jun 2020 07:17
    1673 visningar
    32 svar
    32
    1673

    Blir jag åtalad nu? Falsk anmälan mot flickvän

    Anonym (Anonymman) skrev 2020-06-29 06:18:12 följande:

    Här ser ni mina skador, inte jätteallvarliga men så ni ser att jag talar sanning.

    imgur.com/a/Qx155bt

    Min flickvän har inga skador alla för jag slår inte kvinnor.


    Du ska gå till läkare och dokumentera skadan så att det blir en riktig dokumentation också, inte bara din egen. Du borde anmäla din flickvän för misshandel, så förstår polisen att något hände, det var inte bara det hon sa, som hände. 

    Men viktigast är förstås at du tar dig ur denna hemska relation. Spärrat kort? Hur kommer hon åt ditt kort? 
  • Anonym (ooo)
    Wed 1 Jul 2020 11:43
    #19
    +1
    Anonym (Anonymman) skrev 2020-06-29 20:03:24 följande:
    förresten väldigt småaktigt beteende att ni mods på Familjeliv outar trådstartaren som vill vara anonym genom att ni kollar historia på trådstart och nämner historiken i tråden. Då jag förmodligen skrev för ett år sen så har du antingen grymt bra minne eller en mod som ser allt, inklusive mina personliga registrerade uppgifter.. kul.

    Har sett detta maktmissbruk beteende i andra trådar och det är sjukt oseriöst oacceptabelt beteende.
    Vad menar du? Nu var det inte jag som skrev det du menar, men även jag känner igen historien. Det är väl så att en del av oss hängt härinne i många år och ibland inser man att det är samma person som skrivit om något tidigare.
    Det betyder inte "hänga ut". Har man skrivit en tidigare tråd så har man. Hur skulle det kunna vara att hänga ut, när vem som helst kan råka läsa den gamla tråden?
    Dessutom, när det handlar om så allvarliga problem som du skrivit om är det väl inte alls konstigt om man råkar komma ihåg och dessutom skriver du ju här för att du ville ha hjälp? Nu har du fått det men nehej, då var det på "fel" sätt? 
Svar på tråden Blir jag åtalad nu? Falsk anmälan mot flickvän