• Eveelina89

    Lång menscykel och graviditetssymtom

    Hej!

    Jag har en lång menscykel, 34 dagar. Jag tog ett ägglossningstest dag 15, det blev starkt positivt. Men enligt appen skulle min ägglossning vara dag 21. Är det fler som märkt liknande, kan ägglossningen vara så tidigt?

    Efter detta har jag på dag ÄL +10 testat negativt på grav.test men har symtom. Väldigt tydliga blodådror på brösten och de är lite hårdare samt får stickningar ibland. Har även en fruktansvärd kort stubin, blir nästan rädd för mig själv och lite stickningar samt svag molande värk i magen.

    Kan detta vara något trots mitt negativa test? Har idag BIM -9.

  • Svar på tråden Lång menscykel och graviditetssymtom
  • Eveelina89

    Jg hoppas verkligen det, men fick neg. Även imorse dag ÄL +12 och enligt kalendern är det 8 dagar till mens. Så det är nog rätt kört, får prova om några dagar igen en sista gång .

  • Eveelina89

    Aha okej, kanske har kortare cykel denna månad då? Jag är inte så kunnig inom detta, men min mens har varit stadig på 34 dagar i flera år. Men plussade på ägglossningstestet på dag 15 : /

  • Eveelina89

    Tusen tack för ditt svar! Det måste verkligen vara vad som har hänt mig, ägglossningstesten Har varit så starka att jag direkt trott att jag har ägglossning, men nästa gång ska jag även ta temp!

    Har försökt länge nu, men detta ger mig lite mer hopp! Tack!

    Är på ÄL +14 idag med negativt, så det blir att prova igen! Tusen tack återigen för era svar, att ni har tagit er tid att skriva! Betyder jättemycket!

Svar på tråden Lång menscykel och graviditetssymtom