Inlägg från: Anonym (Anonyympanik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonyympanik)

    Min kille har gett mig klamydia!!

    APrecis som ovan min kille sen 2 mån tillbaks har gett mig klamydia hur jag vet att det är han är för att jag testar mig regelbundet och alltid använder skydd men med honom dumt nog gjorde jag inte det han svor på att han testat sig nyligen och inte legat runt utan kondom hur fan kan man ljuga om en sån sak?!

    Jag är så arg att jag kokar

    Ska börja en kur nu så man blir av med skiten lär ju inte våga och ha sex igen den saken är säker

    Visst ska jag dumpa killen?

  • Svar på tråden Min kille har gett mig klamydia!!
  • Anonym (Anonyympanik)

    Det stod på resultatet att de visade sig ej vara oralt utan via slidsekret fyfaan

  • Anonym (Anonyympanik)

    Fast nej jag har inte träffat nån sen i feb och efter jag slutade träffa den personen så testade jag mig inte 1 utan 2 grr med 1 månads mellanrum hemma test och det var inget

    Vi har ej ôppet förhållande och vi har precis blivit tillsammans efter att setts ett tag känner mig så dum.. Han vill skaffa barn o grejer vilket jag absolut inte vill än så varit orolig att ja kunde blivit gravid men så var det de här istället fan

  • Anonym (Anonyympanik)

    Well det kom fram att han senast testade sig för 12 mån är det nyligen eller? Hell no

    När ja precis dumpat honom så hör han av sig med och skicka bild på ett negativt hiv test fick ryck och bara det där är INTE för klamydia!!! Oavsett vad han tar för test nu så känns det lite sent

Svar på tråden Min kille har gett mig klamydia!!