• Anonym (?)

    Är det fara för mitt liv?

    Jag har gjort en operation där man tagit bort myom via öppen bukoperation. När man talar om risker vid denna  typ av op så nämns blödning under och efter op. Hur vet man att man drabbats av detta? Hur diagnotiserar man detta? Jag har blött sedan op och har även andra symtom. 

  • Svar på tråden Är det fara för mitt liv?
  • Walker90

    Jag tycker du ska använda appen KRY eller ringa 1177 och fråga så att du får ett bra svar från någon som arbetar inom vården! :)

  • Walker90

    Jag tycker du ska använda appen KRY eller ringa 1177 och fråga så att du får ett bra svar från någon som arbetar inom vården! :)

  • Anonym (ems)

    Kontakta mottagningen där du gjorde operationen och fråga vad som är normalt! Det är det säkraste.

  • Anonym (?)
    Anonym (ems) skrev 2020-06-30 10:04:18 följande:

    Kontakta mottagningen där du gjorde operationen och fråga vad som är normalt! Det är det säkraste.


    Dom struntar fullständigt i mig och har begått extremt allvarliga fel. Av denna anledning så kan jag inte rådfråga om detta är normalt. Detta är en mardröm.
  • Anonym (J)
    Anonym (?) skrev 2020-06-30 10:13:05 följande:

    Dom struntar fullständigt i mig och har begått extremt allvarliga fel. Av denna anledning så kan jag inte rådfråga om detta är normalt. Detta är en mardröm.


    Vaddå för extremt allvarliga fel?
  • Anonym (?)
    Anonym (J) skrev 2020-06-30 10:16:09 följande:
    Vaddå för extremt allvarliga fel?
    Jag vill inte gå in på det.

    Behöver medicinsk rådgivning angående mitt hälsotillstånd efter operationen. Jag vill veta om jag drabbats av en kirurgisk blödningsskada som kräver vård.
  • Anonym (jag)
    Anonym (?) skrev 2020-06-30 10:41:26 följande:
    Jag vill inte gå in på det.

    Behöver medicinsk rådgivning angående mitt hälsotillstånd efter operationen. Jag vill veta om jag drabbats av en kirurgisk blödningsskada som kräver vård.
    Fast det förstår du väl själv att ingen här kan ge dig. Jösses, ring 1177!
  • Anonym (?)
    Walker90 skrev 2020-06-30 10:00:11 följande:

    Jag tycker du ska använda appen KRY eller ringa 1177 och fråga så att du får ett bra svar från någon som arbetar inom vården! :)


    Tyvärr har dom ingen chattfunktion, är obekväm med video.
  • Anonym (?)
    Anonym (jag) skrev 2020-06-30 10:42:28 följande:
    Fast det förstår du väl själv att ingen här kan ge dig. Jösses, ring 1177!
    Det kan ju finnas folk här som arbetar inom vården som kan berätta vad som är kännetecknar en blödningsskada under och efter kirurgi. 
  • Långbenopluto
    Anonym (?) skrev 2020-06-30 10:42:46 följande:
    Tyvärr har dom ingen chattfunktion, är obekväm med video.
    Obekväm med video... men inte obekväm med att få råd av nån här som kanske ljuger för dig, som kanske bara låtsas vara en som är kunnig??
Svar på tråden Är det fara för mitt liv?