Inlägg från: Anonym (Lilli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilli)

    Sprutade i mig fast jag inte ville

    Hej kära folk. Jag är väldigt orolig just nu. Min man sprutade i mig fast jag inte vill bli med barn. Har haft hemsk missfall och förlossning. Absolut inte redo för en till barn. Och vi har pratad om att vänta med barn. Men han säger att han inte kunde hålla sig, det bara kom! Han ville prova utan kondom och lovade att inte komma i mig.

    Men jag tar väldigt illa upp speciellt om han säger att du kommer inte bli gravid nu, blir du så gör du abort!!

    Är det jag som är känslig och tänker fel? Hur skulle ni känna er om ni var i min situation?

    Tackar på förhand!

  • Svar på tråden Sprutade i mig fast jag inte ville
  • Anonym (Lilli)
    Anonym (Ki) skrev 2020-07-01 10:24:38 följande:

    Den första frågan är ju ens om ni hade sex vid ditt fertila fönster? Vilken dag är du på i menscykeln? Om det inte är i närheten i tid så kan du ju vara lugn.


    Jag brukar ha oregelbundet mens därför svårt att veta. Men jag har en känsla att jag hade ägglossning tyvärr. Testade mig idag vart negativ, tog oxå en akut ppiller
  • Anonym (Lilli)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-07-01 14:58:28 följande:

    Gud vad irriterad man blir på sånt jag skulle ha lämnat han för han tror abort är en hjävla lek man gör eller så en kvinna tjej ska aldrig gå i genom abort aborter om man inte är illa tvungen


    Tro mig om jag inte hade barn hade jag lämnat honom direkt. De har en ganska stark band och mitt hjärta klarar inte av att göra slut då((
  • Anonym (Lilli)
    Anonym (Blomman) skrev 2020-07-02 08:27:37 följande:

    I stunden är det väl inte alltid så lätt att säga nej. Har själv varit i olika situationer. Men värst om killen tar egna beslut som inte överenskommets.

    Hade sex med en kille med kondom. Han gillade inte det och tog av den mitt i. Frågar då om det är ok. Jag säger ja och är mest förvirrad i stunden. Vi hade inte mer sex efter detta. Avslutade kontakten


    Jag förstår ibland är blir man bara så förvirrad och inte vet vad man ska göra i stunden. Jag har mått väldigt dåligt och haft tanken att lämna honom. Men sen när jag ser honom och sonen ha så stark band mellan sig försöker jag bara få bort tanken. Och bara tänka på mitt bars lycka
Svar på tråden Sprutade i mig fast jag inte ville