Inlägg från: Anonym (Med liten marginal- kvinnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Med liten marginal- kvinnor)

Hyckleri-OS

Jag tror att vi generellt är marginellt bättre på det än er. Men det finns en hel del män som kan hyckla cirklar runt de flesta kvinnor, så det blir nog ändå en jämn kamp som avgörs på straffsparkar.

Om vi istället gör det till en tävling med representanter istället för ett generellt snitt, där männen och kvinnorna var för sig plockar ut sina bästa (eller värsta beroende på hur man ser det)  hycklare och dessa värsta män tävlar mot värsta kvinnor, då tror jag faktiskt att kvinnorna hade åkt på rejält med stryk.

Det hade blivit en helt annan grej än det generella snittet på hycklande när personer som kapten klänning osv. kliver in på spelplanen. Kvinnor har väldigt få på den där extrema nivån av hycklande.

Anonym (jaha) skrev 2023-03-02 21:35:59 följande:
    Jasså? Tar du med alla feminister så har du ett ganska stort gäng hycklare...
    Kapten Klänning är feminist, hycklare och även man. Få/ingen feministisk kvinna når upp till hans nivå. 
    Anonym (jaha) skrev 2023-03-02 23:21:19 följande:
    Nja säg inte det, lady dahmer är en stark kandidat... men hon kanske inte är så mycket åt hycklar håller utan mer åt psycho sidan... en annan stark kandidat är zara larsson som gärna anspelar på sin sexualitet men sitter i TV och säger att hon hatar män...
    Ja alltså de två damerna är ju starka kandidater, men det är inte kapten klänning nivå. Det gemensamma är feminismen hos alla tre. Manliga uttalade feminister som är grova sexualförbrytare samtidigt, kapten Klänning, Harvey Weinstein, Epstein mfl. är överlägsna i hyckleri.
    Anonym (jaha) skrev 2023-03-03 00:13:44 följande:
    Jo det är helt klart i elitklass, men frågan är hur fördelningen ser ut ser ut bland vardagshycklare?

Jag är faktiskt osäker där, hör på FL tycker jag kvinnorna leder med stor marginal, IRL har jag sett tillräckligt många manliga kandidater så jag är osäker där.
    Vardagshycklare tror jag att kvinnor vinner, vi är helt enkelt lite vassare än er. Man kan nog jämföra det med att laga mat. Kvinnor är generellt bättre än män på att laga mat, men de allra bästa kockarna är ändå män.
Svar på tråden Hyckleri-OS