• Anonym (tystnad)

    Ångest plus flytt

    Har aldrig känt så i mitt liv, ångesten och rädslan över något jag inte vet vad som  kommer att hända! 

    För varje gång jag känner tryck på hjärtat så är det något som kommer att hända det  vet jag, men denna gång är inte som alla andra gånger! Denna gång är det ett tryck på bröstkorgen som inte släpper taget om mig som inte vill få mig att må bra! Jag har pratat ut allt inom mig till min mamma och pappa, systrar men mår fortfarande inte alls bra! Jag jobbar hemma, går till jobbet för att glömma det men tyvärr kommer det tillbaka när jag är för mig själv. Smärtan vägrar lämna mig oavsett ifall jag ignorerar den eller ej så gör det ont.

    Jag och min har köpt radhus, har längtat efter den och det kändes så bra när vi valde radhuset. Skrev på kontraktet förra veckan men efter det som så kom all ångest, oro och smärta vad anledningen är det  vet jag inte. 

    Vi har haft mycket med tjafs hemma, bråk och diskussioner som leder till konflikter men det löser sig i slutändan, 3 barn som är hans som tar mycket på krafterna och utskällning av en 10 åring pojke som inte har respekt och gråter när den vill och skriker när den vill med mera som leder bråk mellan syskonen och mellan mig och pappan. 

    Jag mår helt enkelt inte alls bra! Jag vet inte vart jag ska ta vägen om jag ska vara ärlig.... 

  • Svar på tråden Ångest plus flytt
  • Anonym (-----)

    Sök en samtalskontakt för sjutton. Du verkar behöva hjälp med att hantera ångest o nån att prata med också, i längden funkar det inte att använda sin släkt som samtalspartner eller för att prata av sig ångest o oro. Gör det självständigt istället.

Svar på tråden Ångest plus flytt