Inlägg från: Anonym (Bloggtips sökes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bloggtips sökes)

    Finns det fler MYSIGA svenska bloggar?

    Jag behöver tips på fler bloggar att läsa. Jag vill ha mysiga, trevliga, enkla tjejer att följa. Mina favoriter nu är Ebba von Sydow och Underbara Clara. Båda är oerhört mysiga, trevliga, blandade, glada, allvarliga, familj osv. Läser också Isabella Löwengrips och den går lite upp och ner i läsvärdhet.

    Finns det några sådana som jag missat? Det måste ju vara någon som har bloggen som yrke eller del av yrke, för att få tillräckligt mycket inlägg. Och jag vill ju inte ha känslan av att läsa en blogg som bara är för närmsta familjen.

    Såna jag inte riktigt får samma känsla för är tex Malin Wollin eller House of Philia

    Ge mig tips!

  • Svar på tråden Finns det fler MYSIGA svenska bloggar?
  • Anonym (Bloggtips sökes)
    Anonym (...) skrev 2020-07-02 09:12:57 följande:
    Vill du ha underhållning så läs om Vibeke och hennes kärleksfrukt (lätt att hitta om man googlar). Tyvärr dåligt med uppdatering det här året, men bloggen är humor på högsta nivå. Tyvärr förstår inte bloggaren det själv, utan fortsätter lägga ut 3000 bilder på den stackars kärleksfrukten i varje inlägg och berättar om hur älskad frukten är och hur många presenter hon får. Helt sanslöst.
    Det är nog inte den typen jag är ute efter. Vill inte ha en miljard bilder utan mysiga texter och vardagsliv.
Svar på tråden Finns det fler MYSIGA svenska bloggar?