• Anonym (17 cm)
    Thu 2 Jul 2020 13:34
    2483 visningar
    50 svar
    50
    2483

    Gör en "för stor" ont eller vad beror denna reaktion på?

    Hej!

    Jag är nyfiken på hur det är för tjejer på denna biten för jag har aldrig fått ett bra svar när jag ställt frågan till tjejer jag har haft sex med.

    Vissa jag har sex med reagerar väldigt starkt när jag trycker hela vägen in(såklart inte på en gång, men under sexets gång). T.ex. så träffar jag en tjej nu som blir galet kåt av mig. Hon var väldigt reserverad i början men nu så har hon förvandlats till ett litet sexmonster, vilket är väldigt roligt. Men jag är då som min signatur antyder, runt 17 cm lång där nere.

    När hon, precis som en del andra, rider så rider hon bara halva kanske. När jag tar tag i henne och trycker in hela så reagerar hon konstigt och inte som att det gör ont, men mitt ex sa att det typ blev för intensivt då. Jag brukade dock med henne hålla fast henne och köra på ändå och hon blev galen, men hon klarade inte att göra det själv, då saktade hon verkligen ner.

    Märker typ exakt samma sak med den nya, men hon gillar inte att prata sex, hon tycker bara om att ha det så blir inte riktigt klok på henne haha, men det verkar också som att hon gillar när jag verkligen tar tag i henne och använder mig av hela, men hon gör det inte själv.

    Så har ni varit med om något liknande typ som att det blir för intensivt på något sätt, eller känner ni igen det och har egna tankar på vad det beror på?

    Jag har även på en tjej slagit i väggen och det förstår jag gör ont, men det är inte det jag pratar om här. Sen för övrigt så är jag inte jättegrov heller. Ganska lagom skulle jag tro.

  • Svar på tråden Gör en "för stor" ont eller vad beror denna reaktion på?
  • Anonym (Ouch)
    Thu 2 Jul 2020 19:08
    #21

    Majoriteten säger "ja, det brukar göra ont". Två kvinnor (vad vi vet) svarar "jag tycker det är jätteskönt!". TS; "amen shit vad bra, då kör jag på då!". 

    Fattar inte ens varför du startade tråden. 

  • Anonym (M)
    Thu 2 Jul 2020 19:12
    #22

    Hat haft liknande upplevelser som du (är man) och jag gissar att det kan vara en blandning av smärta och att det helt enkelt känns väldigt intensivt för henne när man kommer djupt in. Min partner vill alltid att jag ska gå hela vägen i henne direkt när vi har sex och i början var jag tveksam då det verkade göra ont, men fick försäkran om att det samtidigt kändes bra så måste finnas en tillfredsställande känsla också.

  • Anonym (H)
    Thu 2 Jul 2020 19:33
    #23

    Det gör ont när snoppen dunkar emot livmodertappen

  • t1000
    Thu 2 Jul 2020 19:41
    #24
    +1

    Jag har varit med om det du nämner. Finns ett område som heter posterior fornix.

    www.thrillist.com/sex-dating/nation/posterior-fornix-cul-de-sac-vs-g-spot-orgasm

    När kvinnan är tillräckligt upphetsad så kan man rätt vinkel komma in bakom livmodertappen.

    För mig kändes det som ett helt nytt område i hennes vagina som öppnades upp där ollonet precis fick plats.

  • Anonym (Jorås­åatteh­)
    Thu 2 Jul 2020 19:55
    #25
    t1000 skrev 2020-07-02 19:41:43 följande:

    Jag har varit med om det du nämner. Finns ett område som heter posterior fornix.

    www.thrillist.com/sex-dating/nation/posterior-fornix-cul-de-sac-vs-g-spot-orgasm

    När kvinnan är tillräckligt upphetsad så kan man rätt vinkel komma in bakom livmodertappen.

    För mig kändes det som ett helt nytt område i hennes vagina som öppnades upp där ollonet precis fick plats.


    Var tvungen att googla på benämningen och se på fan! https://www.vice.com/en_us/article/434wxb/this-is-how-to-hit-the-other-g-spot-the-a-spot 
    Fanns ett anterior fornix också, området precis framför tappen. Båda väldigt känsliga för beröring. :) Har även hört min man kommentera just det där att ollonet liksom kläms åt lite extra de gånger vi kört på så ordentligt långt in.
    Tänk vad mycket vi inte vet om våra egna kroppar, och vi får definitivt inte lära oss om sånt här i skolan. 
  • t1000
    Thu 2 Jul 2020 19:59
    #26
    Anonym (Joråsåatteh) skrev 2020-07-02 19:55:36 följande:

    Var tvungen att googla på benämningen och se på fan! www.vice.com/en_us/article/434wxb/this-is-how-to-hit-the-other-g-spot-the-a-spot 

    Fanns ett anterior fornix också, området precis framför tappen. Båda väldigt känsliga för beröring. :) Har även hört min man kommentera just det där att ollonet liksom kläms åt lite extra de gånger vi kört på så ordentligt långt in.

    Tänk vad mycket vi inte vet om våra egna kroppar, och vi får definitivt inte lära oss om sånt här i skolan. 


    Haha, mmm. De va en aha upplevelse för oss båda ...
  • Anonym (Avera­ge)
    Thu 2 Jul 2020 21:20
    #27

    Nu är ju 17 centimeter inte speciellt stort utan ganska så average, men så länge du mår bra så kan du ju intala dig det.

  • Anonym (M)
    Thu 2 Jul 2020 22:18
    #28
    Anonym (Average) skrev 2020-07-02 21:20:08 följande:

    Nu är ju 17 centimeter inte speciellt stort utan ganska så average, men så länge du mår bra så kan du ju intala dig det.


    Med tanke på att genomsnittet ligger på runt 13 cm kan man nog kalla det stort. Annars vore t ex en 9 cm penis också ganska genomsnittlig vilket blir rätt underligt.
  • Anonym (17 cm) Trådstartaren
    Fri 3 Jul 2020 13:01
    #29
    Anonym (Joråsåatteh) skrev 2020-07-02 18:57:49 följande:
    Mjaa, inte nödvändigtvis. Jag är sån som gillar hårda tag, och tyvärr funkar min hjärna så att det blir som sexigast om jag inte behöver be om det. De verkar ha haft en diskussion om just smärta, och det verkar även som att han vid flera tillfällen har slutat när det gjort ont på henne, som man ska.

    Det är alltid svårt när bara den ena parten kommer till tals såhär, men det blir ju inte lättare av att alla i diskussionen går in med sin egna väldigt bestämda åsikt om vad saker är eller inte är, och hur allt bör vara. Just när det kommer till sex är spektrat så himla mycket större.
    Skönt att någon har förstått det i alla fall och inte bara har inställningen "alla män är svin". Jag har väldigt många gånger frågat henne när det gör ont och när det inte gör ont. Hon beskriver inte den känslan som "ont" utan intensivt, precis som vissa andra här i tråden, men det blir mycket för henne att framkalla det hos sig själv.
    Obs. Detta inlägg var lite av ett generellt inlägg i tråden och inte enbart svar på ditt inlägg
  • Anonym (17 cm) Trådstartaren
    Fri 3 Jul 2020 13:07
    #30
    Anonym (Ouch) skrev 2020-07-02 19:08:19 följande:

    Majoriteten säger "ja, det brukar göra ont". Två kvinnor (vad vi vet) svarar "jag tycker det är jätteskönt!". TS; "amen shit vad bra, då kör jag på då!". 

    Fattar inte ens varför du startade tråden. 


    Jag vet inte ens varför du skriver ett inlägg utan att ens tänka efter...

    Jag har inte försökt få någon bekräftelse i form av "visst måste det vara skönt??". Jag har helt enkelt frågat om den reaktion som en del tjejer som jag har haft sex med, och tydligen så finns det också såna tjejer om du kollar här i tråden, som känner något intensivt när man kommer djupt, men inte att det nödvändigtvis gör ont, men de blir lite svaga när man kommer in där så de kan typ inte koncentrera sig och hålla fokus, därav att jag på de tjejer tar tag i dem och kör på, och de har älskat det. Ibland måste de sova efter.

    Den känslan är den jag är nyfiken på att lära mig mer om. Gör det ont är det en annan diskussion som man kan ha om att komma för djupt, men jag har en väldigt öppen kommunikation med de jag har sex med och jag slutar alltid om det gör ont och säger att de ska vara väldigt tydliga direkt när det gör ont på ett sätt som de inte gillar.

    Så sluta gärna med dina fördomar, tack.
Svar på tråden Gör en "för stor" ont eller vad beror denna reaktion på?