Anonym (Jepp) skrev 2020-07-03 21:24:47 följande:
Ja det gör ont!
Tänk dig någon som står och bankar inne i din mage.
Klart det gör ont!
Jag höll på att svimma och mådde jättedåligt när jag var ihop med en kille som var 19 cm lång eregerad. När han ?tog i?
Det funkade Verkligen inte.
Tur jag hittade en kille som passar mig i längd.
Size does matter! För stor = ont!
Jag förstår, men man kan även känna om man håller på och bankar där inne i de flesta fall. Man märker också om hon kanske ryggar tillbaka eller liknande när man håller på, då märker man att det inte är särskilt trevligt för henne det man gör.
Men jag tror att just det jag har beskrivit är det rum som man kan komma åt när en tjej blir upphetsad. När man kommer förbi livmodertappen. Det känns som ett extra rum och det känns verkligen som att det är första gången någonting kommer åt där, varje gång. Men jag tror även om man pressar för hårt eller snabbt in där så råkar man slå till livmodertappen innan man glider förbi den och då är det nog inte så nice, men om man varsamt men bestämt glider in där så är det som att tjejer förlorar lite var de är någonstans.
De tjejer som har ridit mig och jag känner att jag är där, de kan inte fokusera och blir betydligt mycket svagare, av vad jag gissar att det blir en väldigt intensiv känsla där inne. Och för min del är det också riktigt sexigt och skönt att komma så långt in, det är något speciellt att känna att man kommer in där och bara ser henne försvinna lite.
Men jag är också som sagt medveten om livmodertappen och att det inte är en trevlig känsla, men syftar på när man kommer förbi den.