• Anonym (Kluven)

    Osäker i relation

    Hej! Är en kille på 28år och många av dom tjejer jag träffat under åren har oftast tappat intresset efter nån månad och sedan avslutat relationen. Det jag egentligen undrar och funderar över är hur lång tid brukar det ta innan man slutar vara ny kär? Intresserad? Nyfiken? När brukar man kunna se dom dåliga sidorna och saker man inte tycker om hos den man är med?

  • Svar på tråden Osäker i relation
  • jrockyracoon
    Anonym (Kluven) skrev 2020-07-02 14:52:51 följande:

    Hej! Är en kille på 28år och många av dom tjejer jag träffat under åren har oftast tappat intresset efter nån månad och sedan avslutat relationen. Det jag egentligen undrar och funderar över är hur lång tid brukar det ta innan man slutar vara ny kär? Intresserad? Nyfiken? När brukar man kunna se dom dåliga sidorna och saker man inte tycker om hos den man är med?


    Vet du varför de har lämnat?
  • Anonym (eeeee)
    Anonym (Kluven) skrev 2020-07-02 14:52:51 följande:

    Hej! Är en kille på 28år och många av dom tjejer jag träffat under åren har oftast tappat intresset efter nån månad och sedan avslutat relationen. Det jag egentligen undrar och funderar över är hur lång tid brukar det ta innan man slutar vara ny kär? Intresserad? Nyfiken? När brukar man kunna se dom dåliga sidorna och saker man inte tycker om hos den man är med?


    Läs på om förälskelse och kärlek. Det är två olika saker och lite kort säger man att förälskelsen håller i ca 6 månader. Därefter börjar man upptäcka olikheter och saker man kanske inte gillar hos den andra. Under förälskelsen ser man liksom mest det man vill se + att man själv framställer sig själv från sin bästa sida. 

    Om man gör slut redan efter någon månad så var det aldrig nog ens för förälskelse. 
Svar på tråden Osäker i relation