• Anonym (tålam­odsprö­vning)
    Fri 3 Jul 2020 14:29
    123 visningar
    28 svar
    28
    123

    FL ännu segare nu!!! Vad händer?

    Upplever FL ännu segare än på länge. Innan var det mer att sidan laggade och skrev dubbla och trippla svar men nu är det laggandet som är värst. Det tar evigheter för sidan att ladda och skicka kommentarer. Varje gång händer det nu och är så tålamodsprövande. Trodde sidan skulle förbättras efter uppdateringen?

    Någon som kan förklara vad det beror på eller om det jobbas på det?

  • Svar på tråden FL ännu segare nu!!! Vad händer?
  • Fri 3 Jul 2020 14:36
    #1

    Upplever samma, ibland reagerar den inte alls utan man får trycka på knapparna flera gånger och sen vänta snällt ett bra tag innan nåt händer. Som nu när jag skulle svara här.. Har börjat gå ifrån och göra annat när jag försöker posta, så är det förhoppningsvis klart när jag kommer tillbaks.


    35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
  • Fri 3 Jul 2020 14:40
    #2

    Väldigt irriterande. Jag har också börjat få problem med att skriva svar. Funkar inte att göra mellanslag titt som tätt. Tror inte det har med min telefon att göra eftersom den är sprillans ny och det var samma problem med min gamla strax före jag bytte till denna.

  • Anonym (tålam­odsprö­vning) Trådstartaren
    Fri 3 Jul 2020 14:41
    #3
    Amidina skrev 2020-07-03 14:36:36 följande:

    Upplever samma, ibland reagerar den inte alls utan man får trycka på knapparna flera gånger och sen vänta snällt ett bra tag innan nåt händer. Som nu när jag skulle svara här.. Har börjat gå ifrån och göra annat när jag försöker posta, så är det förhoppningsvis klart när jag kommer tillbaks.


     Ja exakt. Skitsegt...outhärdligt och skrämmer nog bort många. Känns lite som på gamla modemtiden.
  • Anonym (@n0r)
    Fri 3 Jul 2020 14:44
    #4

    Ingenting! Dom behöver ny server, databas eller något, för att dom gör underhåll och annat men ingenting blir bättre!

  • Fri 3 Jul 2020 15:41
    #5
    Limeblad skrev 2020-07-03 14:40:39 följande:

    Väldigt irriterande. Jag har också börjat få problem med att skriva svar. Funkar inte att göra mellanslag titt som tätt. Tror inte det har med min telefon att göra eftersom den är sprillans ny och det var samma problem med min gamla strax före jag bytte till denna.


    Jamen det där. Att man plötsligt inte kan göra mellanslag. Hur skumt är inte det...
  • Akidok­i
    Fri 3 Jul 2020 15:49
    #6

    Det är väl all reklam som ska laddas som tar upp all kapacitet.

  • Fri 3 Jul 2020 15:57
    #7

    Håller med, sidan är löjligt seg nu. 

  • Fri 3 Jul 2020 16:00
    #8

    Tasta att tömma cachen på din egna dator. Och ladda för goodness' sake ner en adblocker.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Fri 3 Jul 2020 16:24
    #9

    Va är det för uppdatering ni snackar om här i tråden? Lite längre tillbaka när man klagade på hur dåligt sajten funkar va standardsvaret alltid att ?det gick segt för tillfället pga det pågick underhåll? men det fortsatte likförbannat va lika segt mfl. problem även efter det sk underhållet. Nu för tiden har dom slutat svara så för dom svarar inte alls. :/

    Iofs är det nog inte den stackars forumvärden man ska hoppa på för hon är nog bara den som skickas fram att sköta snacket med användarna och inte ansvarig för eländet. Fast hon brukar inte heller visa sig längre.

    Iaf så har jag vart med typ sen 2016 och det har väl vart lika segt hela tiden va jag kan minnas. Samma med att mina citattecken mm omvandlas till frågetecken, att man får konstiga felmeddelanden då och då osv. Jag har sagt det förr men FL tycks tyvärr ha övergetts och är döende. Önskar det inte va så men tyvärr...

  • Anonym (En)
    Sat 4 Jul 2020 10:18
    #10

    Ja det är tröttsamt. Ingen sida är så seg.

    Gillar inte fl längre. Trådar i heta ämnen försvinner. En aktiv tråd håller ett par dar max. Så ska man vänta 10 sek minst på en sida att ladda.

Svar på tråden FL ännu segare nu!!! Vad händer?