• Anonym (Frida)

    Slickad analt

    Finns det nån tjej som slickar killen i rumpan? Varför gör ni det? Tänder ni på det eller gillar killen ni gör det på så pass mycket att ni bara gör de för hans skull?

    Finns det nån mer tjej än jag som endast kan få orgasm av analsex , de går inte att komma vaginalt. Måste ha analt medans jag smeker klittan ...

  • Svar på tråden Slickad analt
  • Anonym (Love it...)

    Kille, 38

    Ibland blir slickad av min fru. Inte så ofta, kanske någon gång per månad, när hon är superkåt och känner för det. Märker då att hon blir ännu mer horny av det. Hon vet att jag ÄLSKAR det.

    Själv slickar jag henne därbak varje gång vi har sex. Tycker om det väldigt mycket. Vi är alltid superfresha i sängen, båda duschar 2 ggr om dagen. Båda rakar runt anus, allting ser trevligt ut. Om någon tycker att det är ackligt -det är det inte när man är fresh.

    Överlag tycker om att slicka henne i anus, fitta, stoppa 3-4 fingrar i vagina och samtidigt leka med hennes bröstvårtor med min andra hand. Hon njuter sååå mycket. Ger henne denna njutning nästan varje dag. För övrigt är vi ihop i 18 år

  • Anonym (Vill gärna bli slickad i rumpan)

    Jag hade älskat om en tjej slickade mig i rumpan. Jag har aldrig blivit det, men skulle nog tycka att det var skönt. 

  • Anonym (mmmm)

    Gud ja! Inget jag kanske gör varje gång eller så, men när det känns rätt och tillfälle ges/han hintar om det så gör jag det gärna då han älskar det. Och det är jävligt sexigt att se honom njuta så! Samtidigt som man runkar av eller masserar kulorna.

  • Anonym (Japp)

    Ja om jag är superkåt slickar jag gärna hans anus..han älskar det och jag älskar det..vi är väldigt renliga av oss

Svar på tråden Slickad analt