• Anonym (Kusin Vitamin)

    Låg med min kusin

    Hej,

    Jag och min kusin (jag är man hon kvinna) träffades med våra familjer i påskas. Vi är båda vuxna (35+) har barn i 10-årsåldern och frånskilda. Vi var samtidigt i en stuga som vår släkt åger. I alla fall så ledde det ena till det andra och vi hade sex. Bra var det också tyckte vi båda två. Vi pratade lite om det efteråt, att det blev bättre just för att det är så förbjudet. Stämningen mellan oss efteråt var förvånansvärt avslappnad, det var liksom inga överdrivna känslor åt något håll, mer som ?jaha det var ju nice det där?. Vår kontakt nu är ungefär som. Innan, vi hörs nån gång per månad och stämmer av.

    Jag undrar om det är någon mer som har liknande erfarenheter?

    Är vi helt sjuka eller bara lagom konstiga?

  • Svar på tråden Låg med min kusin
  • Anonym (Incest)

    Min spontana reaktion är att det där är creapy. Då är jag ändå väldigt kinky och gillar en del saker som är väldigt tabu.

    Såhär tänker jag: om det finns bevisat att kusiner som får barn, ökar risken för missbildningar avsevärt på barnet (och en viss typ av missbildningar dessutom... man kan ju se vilka som förökats inom släkten), då är det riktigt emot naturen att kusiner ens har sex. Det är liksom inte bara tabu... jag skulle gå så långt som att säga att det är extremt onormalt för... iallafall i det samhällsskiktet jag tillhör.

  • Tecum

    Min reaktion är typ "kul för er". Inget jag blir upprörd över och ni är dessutom vuxna med god marginal.

  • Anonym (Kussen)
    Anonym (Kusin Vitamin) skrev 2020-07-03 21:57:32 följande:

    Hej,

    Jag och min kusin (jag är man hon kvinna) träffades med våra familjer i påskas. Vi är båda vuxna (35+) har barn i 10-årsåldern och frånskilda. Vi var samtidigt i en stuga som vår släkt åger. I alla fall så ledde det ena till det andra och vi hade sex. Bra var det också tyckte vi båda två. Vi pratade lite om det efteråt, att det blev bättre just för att det är så förbjudet. Stämningen mellan oss efteråt var förvånansvärt avslappnad, det var liksom inga överdrivna känslor åt något håll, mer som ?jaha det var ju nice det där?. Vår kontakt nu är ungefär som. Innan, vi hörs nån gång per månad och stämmer av.

    Jag undrar om det är någon mer som har liknande erfarenheter?

    Är vi helt sjuka eller bara lagom konstiga?


    Jag har två kusiner jag önskar jag hade fått chansen att ligga med.
  • Anonym (Besserwisser)

    I Sverige får kusiner till och med gifta sig, så enligt svensk definition är det inte incest.

    För övrigt så ser jag inget om att de tänker skaffa barn tillsammans, så det enda problemet är väl omgivningens reaktioner om det blir känt.

  • Anonym (C)

    Jag skulle säga helt sjuka. För mig skulle det vara lika äckligt att ha sex med en kusin som att ha sex med ett syskon. Vill inte ens tänka tanken! Hur mycket har ni umgåtts under uppväxten?

  • Anonym (Kusin Vitamin)
    Anonym (C) skrev 2020-07-03 22:24:11 följande:

    Jag skulle säga helt sjuka. För mig skulle det vara lika äckligt att ha sex med en kusin som att ha sex med ett syskon. Vill inte ens tänka tanken! Hur mycket har ni umgåtts under uppväxten?


    Vi umgicks en del på somrarna när vi var barn, hälsade på i deras stuga och så.Inte träffats så mycket som vuxna dock.
  • Anonym (Fanny)

    Kul för er... bara tanken på att ligga med nån av mina manliga kusiner får mig att vilja spy.

  • Anonym (Incest)
    Anonym (Besserwisser) skrev 2020-07-03 22:21:27 följande:

    I Sverige får kusiner till och med gifta sig, så enligt svensk definition är det inte incest.

    För övrigt så ser jag inget om att de tänker skaffa barn tillsammans, så det enda problemet är väl omgivningens reaktioner om det blir känt.


    Som du kanske förstår från det jag skrev så drar jag ju en parallell... om ett barn blir missbildat av en viss typ av sex (jag ser det absolut som incest... det finns för mkt dna koppling för att hävda att det är som vilken grej som helst.) så betyder det ju att det inte är naturligt att ha den typen av sex... oavsett om det leder till barn.

    Varför har annars island en app som ska hjälpa folk att ta reda på om dom är närbesläktade? Jo... för att det inte ska ploppa upp för många missbildade barn. Lite svårt att hävda att sexet då är normalt beteende.

    Man kan vara attraherad av en kusin... dom flesta blir jävligt okåta när dom kommer på sig själva att det är deras kusin. Men att ligga är fan många steg förbi. Det är inte förbjudet på ett sexigt sätt. Det är weird.
  • Stockholm32
    Anonym (Kusin Vitamin) skrev 2020-07-03 22:34:03 följande:

    Vi umgicks en del på somrarna när vi var barn, hälsade på i deras stuga och så.Inte träffats så mycket som vuxna dock.


    Som någon annan också sa så är det för mig lika märklig tanke som att ha sex med kanske inte de syskon jag växte upp med, men definitivt lika märklig/obehaglig/sjuk tanke som att ligga med någon av mina bröder som jag inte växte upp med... men dom är fan mina halvbröder. Trots att dom bott hela mitt liv på andra sidan Atlanten.

    Jag tycker det är en obehaglig tanke. Man höll sig inom släkten förr i tiden och fortfarande idag i vissa kulturer för att man anser att det gör släkten starkare rent socialt. Men i västvärlden, ligga för skojs skull med sin kusin? Nä det är inte normalt. Har hört om det bland folk som är sexmissbrukare dock.

    Sorry om det inte är det du vill höra... men du frågade.
Svar på tråden Låg med min kusin