• Anonym (Hanna)

    Ons firade min födelsedag

    Jag har legat med en kille två gånger och vi har inte kommit överens om eller planerat att ses igen. Igår fyllde jag år och han skickade en grattishälsning? Hur skulle ni tolka det? En invit?

  • Svar på tråden Ons firade min födelsedag
  • Anonym (O)
    Anonym (Hanna) skrev 2020-07-04 15:46:15 följande:

    Jag har legat med en kille två gånger och vi har inte kommit överens om eller planerat att ses igen. Igår fyllde jag år och han skickade en grattishälsning? Hur skulle ni tolka det? En invit?


    Hur visste han ens att du fyllde år?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (O) skrev 2020-07-04 16:04:40 följande:

    Hur visste han ens att du fyllde år?


    Vänner på Facebook, han skickade hälsningen i Messenger
  • Anonym (Linda)

    Helt normalt hyfs. En normal artighetsfras. Han är väluppfostrad. Det är inte du som inte ens förväntar dig en helt normal artighetsfras efter att ni legat??

  • Anonym (O)
    Anonym (Hanna) skrev 2020-07-04 16:06:49 följande:

    Vänner på Facebook, han skickade hälsningen i Messenger


    Ja i så fall hade det varit knepigare om han INTE skrev grattis till dig
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Linda) skrev 2020-07-04 16:16:46 följande:

    Helt normalt hyfs. En normal artighetsfras. Han är väluppfostrad. Det är inte du som inte ens förväntar dig en helt normal artighetsfras efter att ni legat??


    Ja, det kanske är normalt. Tycker bara det är lite komiskt att han grattar och inte t.ex. alla kusiner och vänner :)
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (O) skrev 2020-07-04 16:18:36 följande:

    Ja i så fall hade det varit knepigare om han INTE skrev grattis till dig


    Varför då? Det är ju inte alla i "närmare kretsen" som gjort det...Tycker det är lite märkligt!
  • Drottningen1970
    Anonym (Hanna) skrev 2020-07-04 16:28:00 följande:

    Varför då? Det är ju inte alla i "närmare kretsen" som gjort det...Tycker det är lite märkligt!


    Fast det handlar ju i såna fall om att din närmaste krets har brister i normalt hyfs, inte att ditt Ons gjort nåt märkligt.
  • EmelieP
    Anonym (Hanna) skrev 2020-07-04 15:46:15 följande:

    Jag har legat med en kille två gånger och vi har inte kommit överens om eller planerat att ses igen. Igår fyllde jag år och han skickade en grattishälsning? Hur skulle ni tolka det? En invit?


    Asså han är artig varför är du så otacksam/missnöjd? Är du bara ute efter snusk?
  • Anonym (Hanna)
    EmelieP skrev 2020-07-04 18:44:20 följande:

    Asså han är artig varför är du så otacksam/missnöjd? Är du bara ute efter snusk?


    Tråkigt att du får den uppfattningen. Jag blev jätteglad, men det kändes så oväntat bara :)
  • Anonym (apan hej hej)
    EmelieP skrev 2020-07-04 18:44:20 följande:
    Asså han är artig varför är du så otacksam/missnöjd? Är du bara ute efter snusk?
    Hur vet du att dom ligger med varandra ? avundsjuk ?
  • EmelieP
    Anonym (Hanna) skrev 2020-07-04 19:04:18 följande:

    Tråkigt att du får den uppfattningen. Jag blev jätteglad, men det kändes så oväntat bara :)


    Ja, du väntade på att du skulle få kuk istället? Fick du suga på din tampong istället. Äckel
  • EmelieP
    Anonym (apan hej hej) skrev 2020-07-04 19:18:09 följande:

    Hur vet du att dom ligger med varandra ? avundsjuk ?


    Jag får tillräckligt, jag är otrogen så får dubbelt. Hon skrev ju själv att hon bara har haft sex med honom
  • Anonym (apan hej hej)
    EmelieP skrev 2020-07-04 19:25:07 följande:
    Jag får tillräckligt, jag är otrogen så får dubbelt. Hon skrev ju själv att hon bara har haft sex med honom
    Det minsann, är inte så att det kan bli lite väl mycket då?Skrattande  
  • Anonym (DL)

    Ett ONS, och ni har legat två gånger??

    Det verkar vara mer än ONS, och är ni vänner på FB så är det väl normalt hyfs att gratulera bara. Du kanske önskar ett ligg i present?

  • Anonym (Hanna)
    EmelieP skrev 2020-07-04 19:24:12 följande:

    Ja, du väntade på att du skulle få kuk istället? Fick du suga på din tampong istället. Äckel


    Haha, vilken komiker. Lite bitter dock.
  • EmelieP
    Anonym (Hanna) skrev 2020-07-04 19:32:34 följande:

    Haha, vilken komiker. Lite bitter dock.


    Omg du är? Du har skrivit till mig i om att du drar ut din tampong och suger upp blodet från tampongen. Du är så jäkla snuskig
  • Anonym (Hanna)
    EmelieP skrev 2020-07-04 19:58:32 följande:

    Omg du är? Du har skrivit till mig i om att du drar ut din tampong och suger upp blodet från tampongen. Du är så jäkla snuskig


    Om du vill få mig att bli arg och provocerad så misslyckas du lite. Jag är varken snuskig eller äcklig samt uppskattar hans gratulation ???? kram på dig!
  • ElinD02
    Anonym (Hanna) skrev 2020-07-04 21:00:15 följande:

    Om du vill få mig att bli arg och provocerad så misslyckas du lite. Jag är varken snuskig eller äcklig samt uppskattar hans gratulation ???? kram på dig!


    Bryr dig inte om EmelieP de är ju hon som är snuskig och äcklig som ens skriver så som hon gör. Samt hon beter sig som en barnrumpa. Va stark och lyssna inte på snuskot
  • ElinD02
    EmelieP skrev 2020-07-04 19:58:32 följande:

    Omg du är? Du har skrivit till mig i om att du drar ut din tampong och suger upp blodet från tampongen. Du är så jäkla snuskig


    Snarare du som bevisar att du är snuskig. Sluta upp att äckla dig och bli vuxen
Svar på tråden Ons firade min födelsedag