• Anonym (Musse pigg)

    Hur många kvinnor är verkligen bra på att utföra oralsex

    Vi har en diskussion jag och en vän och han säger att jag har haft otur. Jag har aldrig i mitt liv varit med en kvinna som kan suuuuga. Alltså vist dom gör ett försök men det är tänder i och inte äns 10 procent av den inne i munnen och vissa ser ut som dom är är skrämda.

    Så min fråga lyder.

    Killar handen på hjärtat hur många bra avsugningar har ni fått?

    Kvinnor lyckas ni få er man att komma på det sättet?

    Trevlig helg

  • Svar på tråden Hur många kvinnor är verkligen bra på att utföra oralsex
  • MammAmma

    Jag har också fått höra från flertalet killar att det är ganska ovanligt med tjejer som faktiskt är bra på att suga. Personligen hör jag till den lilla skara kvinnor som kan sin sak dock.

  • Anonym (Musse pigg)

    Tack för din kommentar då kan det ligga lite under jag tror då. Även om jag känner att detr få kvinnor som själva Skule säga att dom unyer så bra.

    Jag för min del hoppar gärna över det momentet för det är bara så dåligt ??

  • Stefano82
    MammAmma skrev 2020-07-04 16:42:50 följande:

    Jag har också fått höra från flertalet killar att det är ganska ovanligt med tjejer som faktiskt är bra på att suga. Personligen hör jag till den lilla skara kvinnor som kan sin sak dock.


    Det låter härligt att höra puss
  • MammAmma
    Anonym (Musse pigg) skrev 2020-07-04 17:00:12 följande:

    Tack för din kommentar då kan det ligga lite under jag tror då. Även om jag känner att detr få kvinnor som själva Skule säga att dom unyer så bra.

    Jag för min del hoppar gärna över det momentet för det är bara så dåligt ??


    Jag förstår, är själv benägen att hoppa över den biten eftersom så få killar är bra på det. Samtidigt så vill jag ju inte råka missa ett guldkorn, bara för att de flesta är kassa xD

    Näe, de flesta kvinnor vet nog inte om att de inte är så duktiga på det heller. Men jag är väldigt säker på min egen förmåga, vilket jag har goda skäl till.
  • Anonym (X)

    Är tjej och skulle också säga att jag är en av de som är bra på det. Är lyhörd och kollar/lyssnar på vad han gillar, låter det ta tid och låter honom visa om nåt är "fel" eller inte funkar. Tålamod! Och att man faktiskt ska VILJA, om inte tjejen vill så syns det jättetydligt. Jag tycker det är sjukt sexigt och nice att ge avsugningar :) 

  • Anonym (Jodå)

    Jodå, de gånger jag ger min man avsugningar så kommer han alltid! Vet inte om jag skulle säga att jag e bra på de men min man gillar de i alla fall. Lyssnar in på takt å djup. Jag vet tex att min man gillar mycket när jag kör djupt på honom. Långsamt mjukt (lätt tryck/inte suga, utan bara föra in i munnen) med tungan som hjälper till att massera. I början kan takten vara lite olika men mot slutet vill han ha en jämn takt men så mycket av honom i munnen som möjligt.

  • Anonym (Kvinna)

    Har faktiskt fått höra av många att jag är bra på det. Tror det handlar mycket om att jag gillar det, på riktigt :) Inga tänder, självklart hela in i munnen, varierar hur jag suger, gillar att bli munknullad också. Min nuvarande sambo har aldrig gillat avsugningar tidigare pga dåliga erfarenheter han älskar det nu.

  • Anonym (Man)
    MammAmma skrev 2020-07-04 16:42:50 följande:

    Jag har också fått höra från flertalet killar att det är ganska ovanligt med tjejer som faktiskt är bra på att suga. Personligen hör jag till den lilla skara kvinnor som kan sin sak dock.


    Hir har du blivit bra på det då? Får du alltid killarna att komma? Jag tycker att det är skönt när min fru suger men jag når inte orgasm av det.
  • Liberté

    Väldigt få kvinnor är bra på oralsex. Ganska genomgående syn bland mina vanliga vänner, bi kvinnor tenderar på att vara bättre än hetero däremot.

    Av 15 kvinnor har du 1-2 BRA. 2 ok. Hälften så är det inte ens värt att titta upp i taket och låtsas för, återstående är total katastrof.

    Att tjejer har fått höra att de är bra eller ok kan ha att göra med att man vill byta till vanligt sex för säger du att det var dåligt så kan man räkna med att sexet är över.

  • Liberté

    Att en kille kommer är inte ett tecken på att det är bra.. en kille ansvarar för sin egna orgasm och kan spänna muskler samt underlätta för utlösning precis som man gör att är fördröja den.

    orgasmen blir väldigt meh men kvinnan brukar däremot tro att utlösning = alla lika sköna.

Svar på tråden Hur många kvinnor är verkligen bra på att utföra oralsex