• Anonym (Låt fördomarna flöda)

    Vit medelålders incelman från arbetarklassen, vad tror ni om mig?

    Det var ju några - vad tror ni om mig? -  trådar tidigare, är ni redo för en till?


    Som rubriken, jag är en svensk vit medelålders (född på 70-talet) man. Incel såtillvida att jag aldrig haft sex eller varit tillsammans med en svensk kvinna (vilket jag naturligtvis inte brukar prata om). Mina föräldrar, far och morföräldrar och även längre tillbaka har enbart gått grundskola. Baserat på det vad tror ni då om mig?


    1. hur tror ni jag ser ut?
    2. vad tror ni det är för fel på mig?
    3. vad tror ni om min familjesituation?
    4. vad tror ni om mina intressen?
    5. hur tror ni jag bor?
    6. vad tror ni om min utbildning, ev jobb och lön?
    7. vad tror ni jag läser, om jag läser, böcker, internet etc?
    8. vad tror ni om min kvinnosyn?
    9. vad tror ni jag anser om jämställdhet?
    10. hur bitter är jag på en skala mellan 1-10 (där 10 är högst)?

  • Svar på tråden Vit medelålders incelman från arbetarklassen, vad tror ni om mig?
  • Anonym (E)

    Väljer man att frivilligt kalla sig incel så har jag inte mycket övers för denne, ja man kan gå efter bokstavlig betydelse men det begreppet är i folkmun mycket mer. Fundersam över om du menar att du gått till prostituerade utomlands när du specifikt säger svenska kvinnor?

  • Anonym (Peter)

    Du får tänka på att det finns få saker kvinnor ser ner på som en man som inte lyckas ligga, eller som är ensam och mår dåligt över det. Så det flesta här lär avsky dig rätt ordentligt.

  • Anonym (gissar)

    1. Lång och smal det.

    2. Inget förutom att du är tafatt och ingen alfaman.

    3. Tror du är gift med en thailändska/ryska och har två barn.

    4. Modellplan.

    5. I en förort till en medelstor stad i bostadsrätt.

    6. Lägre tjänsteman typ IT. Lön 31200.

    7. Du kollar mest på actionfilm och konspirationsteorier på Youtube och surfar på Flashback.

    8. Du föredrar utländska kvinnor för de ställer mindre krav men skulle egentligen velat ha en svensk kvinna om du fått välja.

    9. Överskattat.

    10. 4,5.

  • Anonym (gissar)
    Anonym (gissar) skrev 2020-07-04 19:30:28 följande:

    1. Lång och smal det.

    2. Inget förutom att du är tafatt och ingen alfaman.

    3. Tror du är gift med en thailändska/ryska och har två barn.

    4. Modellplan.

    5. I en förort till en medelstor stad i bostadsrätt.

    6. Lägre tjänsteman typ IT. Lön 31200.

    7. Du kollar mest på actionfilm och konspirationsteorier på Youtube och surfar på Flashback.

    8. Du föredrar utländska kvinnor för de ställer mindre krav men skulle egentligen velat ha en svensk kvinna om du fått välja.

    9. Överskattat.

    10. 4,5.


    1. Lång och smalfet.
  • Anonym (allt och inget)

    Tror du kanske har ett tekniskt yrke... Många programerare och personer jag känner i liknande yrken har inte så mycket erfarenhet av sex och förhållanden. 

    Så länge du inte tror att kvinnor är skyldig dig något och du går omkring och säger saker som "Jag är en snäll kille varför blir du tillsammans med någon som honom!"....

    Vissa män har en tråkig attityd mot tjejer och har därför svårt att träffa någon som inte gör det för att de betalas antingen rakt ut eller underförstått (står för hennes uppehälle de veckorna man är i hennes land). De har svårt med att faktiskt behandla kvinnor med respekt och därför kan de inte få meningsfulla relationer annat än när kvinnan är i en behovsposition... 

    Dock så är inte alla så... Med andra ord är det svårt att dra slutsattser om dig utan att veta mer om din personlighet och åsikter... 

  • Anonym (B)

    Varför skulle du vara incel för att du inte haft sex med en svensk kvinna? Såvida det inte innebär att du endast betalat thailändskor för sex eller liknande så är det väl inte mindre "prestigefullt" för att hon är av en annan nation?

  • Anonym (quiz)
    Anonym (Låt fördomarna flöda) skrev 2020-07-04 19:06:32 följande:

    Det var ju några - vad tror ni om mig? -  trådar tidigare, är ni redo för en till?


    Som rubriken, jag är en svensk vit medelålders (född på 70-talet) man. Incel såtillvida att jag aldrig haft sex eller varit tillsammans med en svensk kvinna (vilket jag naturligtvis inte brukar prata om). Mina föräldrar, far och morföräldrar och även längre tillbaka har enbart gått grundskola. Baserat på det vad tror ni då om mig?


    1. hur tror ni jag ser ut? Inte särskilt bildskön, lite tunnhårig, otränad kropp med en del mage, ca 1.80 lång.
    2. vad tror ni det är för fel på mig? Blyg, varit mobbad en del i skolan, höll dig för dig själv, ganska osocial, SD:are eller moderat.
    3. vad tror ni om min familjesituation? Dålig relation med pappan, svårt att klippa navelsträngen med morsan din.
    4. vad tror ni om mina intressen? Inga speciella intressen förutom nätet, någon udda hobby, kanske samlare, actionfilmer.
    5. hur tror ni jag bor? Liten stad eller mellanstor, Hyresrätt eller hus nära föräldrarna.
    6. vad tror ni om min utbildning, ev jobb och lön? Arbetarjobb eller något med ekonomi, förman kanske. ca 30-35 tusen.
    7. vad tror ni jag läser, om jag läser, böcker, internet etc? Inte särskilt mycket, kanske en och annan vetenskapstidning, aktiv på Olika forum,
    8. vad tror ni om min kvinnosyn? Kvinnor skrämmer och fascinerar dig. Du tittar mycket på porr och tänker alltid på kvinnor, speciellt såna du aldrig skulle kunna få. Känner dig bitter och orättvist behandlad. Ser kvinnor som högre stående varelser.
    9. vad tror ni jag anser om jämställdhet? Du är ganska modern i det avseendet, men eftersom kvinnor inte blir intresserade av dig vill du hämnas på dem och ser ner på dem.
    10. hur bitter är jag på en skala mellan 1-10 (där 10 är högst)? 9


  • Moder1

    1. hur tror ni jag ser ut?

    Tunnhårig, skjorta /piketröjor chinos/jeans. Inte så tränad men heller inte tjock.

    2. vad tror ni det är för fel på mig?

    Blyg kanske

    3. vad tror ni om min familjesituation?

    Du bor ensam med dina 2 katter.

    Träffar din släkt på födelsedagar mm

    4. vad tror ni om mina intressen?

    Läsa, kanske pussla

    5. hur tror ni jag bor?

    Hus utanför centrum.

    6. vad tror ni om min utbildning, ev jobb och lön?

    Högskoleutbildad, it tekniker kanske , 40 papp

    7. vad tror ni jag läser, om jag läser, böcker, internet etc?

    Fakta böcker , skräck

    8. vad tror ni om min kvinnosyn?

    Du gillar kvinnor. Du är nog jämställd

    9. vad tror ni jag anser om jämställdhet?

    Viktigt

    10. hur bitter är jag på en skala mellan 1-10 (där 10 är högst)?[/quote]

    8

  • Aniiee

    Jag tror mest att du inte vet vad "incel" egentligen betyder/innebär, utöver den bokstavliga betydelsen.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (S S)

    Finns roligare trådar här att spendera tid och skriva

Svar på tråden Vit medelålders incelman från arbetarklassen, vad tror ni om mig?