• Anonym (Mimmi)

    Sämsta fittan?

    Undrar om jag har det? Ibland gillar jag den för jag har inte ont, den luktar inte konstigt och den ger mig mycket njutning. Men...

    Stora inre blygdläppar. Mycket hår. Inte särskilt tight, kan knipa men det är liksom ett "stort" hål. Blir lätt väldigt våt så då blir det ju ännu mindre tight.

    Jag har tyckt om alla kukar som suttit på de jag haft sex med, men det skulle inte förvåna mig om de rankar min längst ner.

  • Svar på tråden Sämsta fittan?
  • Anonym (H2O)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-07-04 19:27:20 följande:

    Undrar om jag har det? Ibland gillar jag den för jag har inte ont, den luktar inte konstigt och den ger mig mycket njutning. Men...

    Stora inre blygdläppar. Mycket hår. Inte särskilt tight, kan knipa men det är liksom ett "stort" hål. Blir lätt väldigt våt så då blir det ju ännu mindre tight.

    Jag har tyckt om alla kukar som suttit på de jag haft sex med, men det skulle inte förvåna mig om de rankar min längst ner.


    ?
  • Anonym (.)

    Låter mest som du har dåligt självförtroende. Här nån kille sagt något eller varför tror du att den inte duger?

    Hår går ju att ansa, och blygläpparna ser ju ofta olika ut.

  • Anonym (T)

    Typ hälften av alla har större inre blygdläppar, hår kan man göra något åt. Ingen har klagat på mina större. Ser ut som jag gör och bryr sig någon så otroligt är de inget för mig. Killar har olika storlek och ser alla olika ut också.

  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (.) skrev 2020-07-04 19:34:32 följande:

    Låter mest som du har dåligt självförtroende. Här nån kille sagt något eller varför tror du att den inte duger?

    Hår går ju att ansa, och blygläpparna ser ju ofta olika ut.


    Ja, ansar en del hår men inte gett mig på nån helvaxning.

    Jag har fått höra att jag har stora blygdläppar, inte är så tight samt blir väldigt våt ja. Mer som konstaterande än dömande, som att jag har bruna ögon eller långa fingrar liksom . Jag har inte sagt att jag inte tror jag duger men det är ju lite tråkigt att ha dragit flera nitlotter när det gäller just fittan.
  • Anonym (Finns inga dåliga)

    Fitta är det bästa som finns. Har aldrig råkat ut för någon fitta jag inte gillar oavsett utseende. Förutsätter naturligtvis att fittan är ren och fin och nytvättad. 

  • Anonym (Man)

    Jag har aldrig någonsin stött på en dålig fitta.

    Nu är jag ju knappast nån häradsbetäckare men ändå.

  • Anonym (.)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-07-04 19:43:59 följande:

    Ja, ansar en del hår men inte gett mig på nån helvaxning.

    Jag har fått höra att jag har stora blygdläppar, inte är så tight samt blir väldigt våt ja. Mer som konstaterande än dömande, som att jag har bruna ögon eller långa fingrar liksom . Jag har inte sagt att jag inte tror jag duger men det är ju lite tråkigt att ha dragit flera nitlotter när det gäller just fittan.


    Gällande våtheten, är du säker på att det inte är en komplimang? Jag brukar ibland säga det när kvinnan min blir riktigt drypande våt, för då vet jag att hon är riktigt, riktigt kåt, och att hon vill ha något hårt.

    Vaxat är ju lite överkurs, knappast standard. Ansa eller raka räcker gott för mig i alla fall. Och känner du att du är slapp, hjälper ju knipövningar.

    Jag tror fortfarande att det är ditt självförtroende som har fått sig en törn av elaka killar.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (.) skrev 2020-07-04 22:47:17 följande:

    Gällande våtheten, är du säker på att det inte är en komplimang? Jag brukar ibland säga det när kvinnan min blir riktigt drypande våt, för då vet jag att hon är riktigt, riktigt kåt, och att hon vill ha något hårt.

    Vaxat är ju lite överkurs, knappast standard. Ansa eller raka räcker gott för mig i alla fall. Och känner du att du är slapp, hjälper ju knipövningar.

    Jag tror fortfarande att det är ditt självförtroende som har fått sig en törn av elaka killar.


    Jo, våtheten är väl både bra och dålig, för både mig och killen.

    Jag tycker inte att jag är slapp direkt, men jag tycker hålet är stort liksom. Kan lätt stoppa in tre-fyra fingrar helt utan att vara kåt. Sen kan jag ju knipa åt och få det tillfälligt tightare. Musklerna tror jag att jag har koll på och de är ganska starka. Men trång kan jag aldrig bli.
  • krille62
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-07-04 19:27:20 följande:

    Undrar om jag har det? Ibland gillar jag den för jag har inte ont, den luktar inte konstigt och den ger mig mycket njutning. Men...

    Stora inre blygdläppar. Mycket hår. Inte särskilt tight, kan knipa men det är liksom ett "stort" hål. Blir lätt väldigt våt så då blir det ju ännu mindre tight.

    Jag har tyckt om alla kukar som suttit på de jag haft sex med, men det skulle inte förvåna mig om de rankar min längst ner.


    Tror du har hjärnspöken.
    Finns inget härligare än en riktigt våt fitta och håret är ju enkelt att ta bort.
  • Anonym (Oooooohhhhhh)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-07-04 23:51:57 följande:

    Jo, våtheten är väl både bra och dålig, för både mig och killen.

    Jag tycker inte att jag är slapp direkt, men jag tycker hålet är stort liksom. Kan lätt stoppa in tre-fyra fingrar helt utan att vara kåt. Sen kan jag ju knipa åt och få det tillfälligt tightare. Musklerna tror jag att jag har koll på och de är ganska starka. Men trång kan jag aldrig bli.


    Jag har bara en sak att säga utifrån din beskrivning av din fitta "fy fan så sexig!"
  • Nicke989
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-07-04 19:43:59 följande:
    Ja, ansar en del hår men inte gett mig på nån helvaxning.

    Jag har fått höra att jag har stora blygdläppar, inte är så tight samt blir väldigt våt ja. Mer som konstaterande än dömande, som att jag har bruna ögon eller långa fingrar liksom . Jag har inte sagt att jag inte tror jag duger men det är ju lite tråkigt att ha dragit flera nitlotter när det gäller just fittan.
    Att du har stora inre blygdläppar är ju bra. Det är de intre blygdläpparna som är det vackraste hos kvinnans underliv..
Svar på tråden Sämsta fittan?