• Anonym (Ts)

    Era impopulära åsikter?

    Har ni några impopulära åsikter som ni vill dela med er av?

    Kan vara småsaker eller "större" åsikter, ni väljer.

    Man behöver inte heller förklara sig utan det viktigaste är själva åsikten. Dessa trådar är väldigt vanliga men inte på familjeliv av någon anledning, så det kommer bli intressant att läsa åsikter här.

    Jag kan börja..

    Bensin doftar SÅ himla gott!

    Unika namn som folk väljer idag till sina barn är gräsliga.

    Nutella är så överskattat.

    Jag har inget emot Vladimir Putin.

  • Svar på tråden Era impopulära åsikter?
  • Anonym (På)

    1. Det finns klara fördelar med diktatur

    2. Människan är inte det smartaste djuret, utan det dummaste.

    3. Dödsstraffet borde återinföras i Sverige

  • Anonym (Icke pk)

    Jag hatar semlor
    Jag är helt emot abort utom vid fara för mammans liv
    Det är inte och kommer aldrig vara snyggt att vara drulfet
    Invandringen borde stoppas nästan helt

  • Anonym (På)

    Kom på en till:

    IQ-snittet på familjeliv är lägre än samhället som helhet. På Flashback är det aningen högre än samhället som helhet.

  • Anonym (Sara)

    Älskar grill-lukt. Förstår inte hur vissa kan klaga på grannarna när de grillar.

    Det är övervägande människor (läs unga pojkar) från Mellanöstern som begår våldsbrott.

    Kvinnor är mer intelligenta än män.

    En värld utan män skulle vara en trevligare plats att leva på.

    Andar finns.

    Gud (tror inte ens på Gud) men om det finns en gud är hen könslös. Varför skulle gud ha ett kön? Befängt!

  • Anonym (Lea)

    Läs på egen risk, väldigt impopulär åsikt.

    De som lever med en parasit eller psykopat till partner får skylla sig själva. Tecknen fanns där från början. Punkt.

  • Anonym (Tjipp)

    Svenska vita män är otroligt ofta förvuxna barn: omogna, våldsamma och självgoda.

  • Aniiee

    Jag är bäst och alla som inte håller med bevisar bara att jag är bäst.

    Skämt åsido..... åsikter jag har som folk brukar ogilla...... jag anser att tv-spel är lika mycket kultur som litteratur.... jag tycker Elder Scrolls Skyrim är extremt överskattat (eller rent av dåligt).... jag tycker att messmör är gott...... jag föredrar nyanserade diskussioner..... jag anser att det inte är värt att diskutera saker när jag märker att de andra deltagarna ändå inte lyssnar eller förstår/vill förstå och avslutar då diskussionen (vilket ofta tolkas som att den/de andra deltagarna "vunnit").... jag anser att ursprungsrätts/copyrightgränsen är alldeles för lång..... jag anser att alla som inte gillar choklad är dumma i huvudet.....jag anser att alla kan lära sig att laga mat och att gilla att göra det på kuppen..... jag anser att de flesta i världen är alldels för trångsynta för sitt eget bästa..... jag anser att DS9 är bättre än TNG..... Jag anser att Harry Potter-filmerna är dåliga (ja, dåliga)...... Jag anser att alla ska läsa Bibeln (på riktigt. och faktiskt läsa. Själva. Alla bokstäverna i hela boken från första till sista)....

    En del av dessa saker är lite tillspetsade och i alla fall en sak är inte riktigt sant.... upp till andra att gissa....


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (obs! ej troll! obs!)

    jorden ä rund

    jorden snurrar runt solen

    1+1=2

    vatten ä blött

    troll ä söta

  • Anonym (Jag)

    1. Jag tycker att Corona viruset har planterats avsiktligt och fattar inte att det är så viktigt att köra ekonomin i botten pga Corona.

    2. Jag tycker att 9/11 gjordes av USA själva

    3. Jag förstår inte folk som avgudar USA och allt amerikanskt

    4. Jag medger att jag ser ner på svarta, fattar inte varför, jobbar på ha känsla om allas lika värde, men innerst inne ser jag ju ner på dem.

    5. Jag tycker att alla arbetsgivare vill utnyttja sina anställda till max och få dem att jobba så mkt som möjligt och betala så lite som möjligt

    6. Jag tror att alla chefer avskyr facket

    Jag säkert några till åsikter, men dessa kom jag på nu.

Svar på tråden Era impopulära åsikter?