• Anonym (L)
    Sun 5 Jul 2020 17:29
    371 visningar
    21 svar
    21
    371

    Oskuld och impotent

    Är 42 år och oskuld fortfarande. Nu har jag tappat potensen också och får inte erektion längre. Spelar det någon roll om man ändå aldrig har sex?

  • Svar på tråden Oskuld och impotent
  • Anonym (Ja)
    Sun 5 Jul 2020 17:48
    #1

    Men brukar du inte ha sex med dig själv då? Då spelar det ju roll. Sök läkare!

  • Anonym (L) Trådstartaren
    Sun 5 Jul 2020 18:44
    #2
    Anonym (Ja) skrev 2020-07-05 17:48:58 följande:

    Men brukar du inte ha sex med dig själv då? Då spelar det ju roll. Sök läkare!


    Har inte onanerat så mycket sista åren. Blir bara ledsen att inte få uppleva The Real Thing så att säga.

    Är det någon poäng då att söka läkare?
  • Anonym (G)
    Mon 6 Jul 2020 09:04
    #3

    Om du ändå aldrig har sex spelar det väl ingen roll tänker jag. Kanske lika skönt att aldrig bli sugen om man ändå aldrig får knulla?

  • Anonym (W)
    Wed 8 Jul 2020 09:36
    #4

    Om det är bara fråga om att aldrig ha sex spelar det ingen roll men det kan vara ett tecken på sjukdom, tex prostatacancer. Rekommenderar läkarbesök.

  • Anonym (Cider­ella)
    Wed 8 Jul 2020 14:22
    #5
    Anonym (L) skrev 2020-07-05 17:29:00 följande:

    Är 42 år och oskuld fortfarande. Nu har jag tappat potensen också och får inte erektion längre. Spelar det någon roll om man ändå aldrig har sex?


    Ugg vilka taskiga kort livet tilldelat dig. 

    Hur kommer det sig att du inte träffat en kvinna och har haft sex? Det är ganska onormalt för en man i din ålder. Är du tillbakadragen? Blyg? Gör du nåt för att öka din sex appeal så som att fräscha till dig, träna och så? 
    Mindre traditionellt attraktiva män kan ju ändå få kvinnor om de har en bra karriär och mycket pengar. Vad jobbar du med?

    Jag tycker också du ska kolla upp problemet med potensen med en urolog för säkerhets skull. Men det kan ju bara vara så att du gett upp mentalt också. 
  • Anonym (L) Trådstartaren
    Thu 9 Jul 2020 10:31
    #6
    Anonym (W) skrev 2020-07-08 09:36:24 följande:

    Om det är bara fråga om att aldrig ha sex spelar det ingen roll men det kan vara ett tecken på sjukdom, tex prostatacancer. Rekommenderar läkarbesök.


    Känns inte som någon jättekatastrof om så skulle vara fallet.
  • Anonym (L) Trådstartaren
    Thu 9 Jul 2020 10:34
    #7
    Anonym (Ciderella) skrev 2020-07-08 14:22:17 följande:

    Ugg vilka taskiga kort livet tilldelat dig. 

    Hur kommer det sig att du inte träffat en kvinna och har haft sex? Det är ganska onormalt för en man i din ålder. Är du tillbakadragen? Blyg? Gör du nåt för att öka din sex appeal så som att fräscha till dig, träna och så? 

    Mindre traditionellt attraktiva män kan ju ändå få kvinnor om de har en bra karriär och mycket pengar. Vad jobbar du med?

    Jag tycker också du ska kolla upp problemet med potensen med en urolog för säkerhets skull. Men det kan ju bara vara så att du gett upp mentalt också. 


    Nej jag är väl inte den typiska mannen. Ja, jag är blyg, tillbakadragen, osäker, utanför rent allmänt också känns det som ibland. Jobbar som utredare på en statlig myndighet. Hyfsad lön men det är inget som hjälpt mig hitta en kvinna.

    Olika falla ödets lotter.
  • Anonym (Emili­a)
    Thu 9 Jul 2020 10:53
    #8
    Anonym (L) skrev 2020-07-09 10:31:37 följande:
    Känns inte som någon jättekatastrof om så skulle vara fallet.
    Jag vill inte vara negativ nu, men tror du inte att det kan vara den här attityden som är ditt problem? Du låter som att du har gett upp helt, inte bara med kärleken, men med din hälsa och allt annat också. Tråden börjar lukta lite offerkofta, och det är ingen attraktiv look för någon. Klart du måste kolla upp så att du inte har någon sjukdom eller cancer! 

    Du är ju knappt över 40. Det är ju ingen ålder. Tror du att du skulle få ut något av att prata med en kurator eller psykolog? Livscoach? 
  • Anonym (L) Trådstartaren
    Thu 9 Jul 2020 13:14
    #9
    Anonym (Emilia) skrev 2020-07-09 10:53:51 följande:

    Jag vill inte vara negativ nu, men tror du inte att det kan vara den här attityden som är ditt problem? Du låter som att du har gett upp helt, inte bara med kärleken, men med din hälsa och allt annat också. Tråden börjar lukta lite offerkofta, och det är ingen attraktiv look för någon. Klart du måste kolla upp så att du inte har någon sjukdom eller cancer! 

    Du är ju knappt över 40. Det är ju ingen ålder. Tror du att du skulle få ut något av att prata med en kurator eller psykolog? Livscoach? 


    Bitvis har du rätt, men jag var mer positiv tills jag fyllde 40. Efter det känns det bara som om inget spelar roll längre. Offerkoftavarning? Ja säkert. Det är säkert så jag upplevs idag.
  • annaka­rlsson
    Thu 9 Jul 2020 14:44
    #10
    Anonym (L) skrev 2020-07-09 13:14:36 följande:

    Bitvis har du rätt, men jag var mer positiv tills jag fyllde 40. Efter det känns det bara som om inget spelar roll längre. Offerkoftavarning? Ja säkert. Det är säkert så jag upplevs idag.


    Du behöver rycka upp dig.

    Börja med att gå till läkaren.

    Det är inte försent att träffa någon och bilda familj vid 42. Ett tips är att inte berätta att du är oskuld.
Svar på tråden Oskuld och impotent