• Lillaälta

    Ont vid sex vid ÄL

    Jag får så fruktansvärt ont varje gång jag och sambon har sex vid ÄL. Nästan så att jag gråter under och efter.

    Är detta normalt när man prickar in ÄL?

  • Svar på tråden Ont vid sex vid ÄL
  • ThreeCherries

    Jag blir väldigt öm runt det området och får ont som huggande smärta och ömhet där inne om han kommer för långt in etc vid äl, allt är mer känsligt än vanligt. Jag får personligen inte så ont att jag kan gråta av det, men bortser inte från att det ändå kan vara normalt för många.

  • Lillaälta
    ThreeCherries skrev 2020-07-05 23:22:17 följande:

    Jag blir väldigt öm runt det området och får ont som huggande smärta och ömhet där inne om han kommer för långt in etc vid äl, allt är mer känsligt än vanligt. Jag får personligen inte så ont att jag kan gråta av det, men bortser inte från att det ändå kan vara normalt för många.


    Åh förstå mig rätt. Men skönt att inte vara ensam ?? Då vet jag att det är förekommande iaf!
  • ThreeCherries
    Lillaälta skrev 2020-07-05 23:43:31 följande:

    Åh förstå mig rätt. Men skönt att inte vara ensam ?? Då vet jag att det är förekommande iaf!


    Jamen, absolut!:) är ju därför man delar med sig så man inte behöver känna sig ensam om sin upplevelse.
  • Nobodysfoool

    Jag har också samma! Har kollat upp det hos gyn och tydligen beror det på att han kommer åt "äggcystan". (En helt vanlig cysta som man får vid ägglossning och som försvinner när man sedan får sin mens.) Så inget att oroa sig för ????

Svar på tråden Ont vid sex vid ÄL