• Anonym (Nyfiken)

    Suger till utlösning

    Hej alla????

    Är lite nyfiken. Jag har en tjej som utför oralsex heéeelt magiskt, hon har dock aldrig fått mig att komma. Jag vet att hon vill det men de är nått som gör att de inte går. Jag måste hjälpa henne för att kunna komma. Är det många tjejer som lyckas få sin partner att komma via oralsex?? Tack för alla era svar

  • Svar på tråden Suger till utlösning
  • Anonym (Anonym)

    Det låter konstigt. Jag har aldrig misslyckats med det iaf.

  • Anonym (Lol)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-07-05 23:12:59 följande:

    Det låter konstigt. Jag har aldrig misslyckats med det iaf.


    Vilken hjälp du erbjuder!

    Många killar har svårt att komma av enbart avsugning. You gotta slap that meat! Runka kuken snabbt och periodvis under avsugningen.
  • Anonym (Tuppis)

    Samma för mig! Fick runka också för att komma, antingen jag eller hon fick hjälpa till med händerna. Skulle dock vara trevligt att träffa någon som kunde få mig att komma genom att bara suga. Finns du?

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-06 08:56:07 följande:

    Samma för mig! Fick runka också för att komma, antingen jag eller hon fick hjälpa till med händerna. Skulle dock vara trevligt att träffa någon som kunde få mig att komma genom att bara suga. Finns du?


    Jo, men jag är gift ;)
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-07-06 09:10:31 följande:

    Jo, men jag är gift ;)


    Han kanske vill vara med
  • JonasSa

    Jag tror att det sitter i ditt huvud. Njut av att hon suger och en vacker dag så kommer du också.

  • Anonym (Tuppis)
    JonasSa skrev 2020-07-06 09:24:59 följande:

    Jag tror att det sitter i ditt huvud. Njut av att hon suger och en vacker dag så kommer du också.


    Jo det tror jag också. Funkade någon gång faktiskt då jag körde bil och hon sög mig samtidigt av någon konstig anledning.
  • Anonym (...)

    Som i en porrfilm, spelar ingen roll hur mycket tjejen anstränger sig. Killen måste runka själv för att kunna komma och vad beror det på???

  • Anonym (Man)

    Jag kom tidigare när min fru sög men nu är det svårt. Jag har inte testat med någon annan. Har du kommit när andra tjejer har sugit?

  • KimLinnefeldt

    Hon har aldrig sugit och runkat tills jag kommer. Hn tror inte att hon kan runka lika bra som jag själv. Jag ska be henne försöka.

Svar på tråden Suger till utlösning