• Anonym (godis)

    Rakad man eller inte ?

    Hej kvinnor tjejer vad tycker ni bäst om gillar ni män som är rakade vid godispåsen och staken ? eller inte ? 

  • Svar på tråden Rakad man eller inte ?
  • Anonym (nej tack)
    Anonym (godis) skrev 2020-07-06 16:56:59 följande:

    Hej kvinnor tjejer vad tycker ni bäst om gillar ni män som är rakade vid godispåsen och staken ? eller inte ? 


    Så konstigt och barnsligt med rakat.

    Jag skulle bli så paff om jag mötte en man som var rakad. Nu är jag väl kanske vad som räknas för "äldre" (över 40) och har faktiskt aldrig haft sex med en rakad kille. 

    Har i af oerhört svårt att se det som sexigt. 
  • Anonym (Blä)

    Män som benämner sin pung som godispåse är helt ointressanta som älskare, rakade eller inte.

  • Anonym (31år)

    Jag är runt 30 år och jag föredrar helt klar hårigt. Gärna trimmat lite kort så det inte spretar överallt, men absolut inte helrakat! Tycker inte alls det ser snyggt ut på killar med rakat.

  • Anonym (JP)

    Helt slätrakat helst. Annars åtminstone trimmat/kortklippt.

    Övriga kroppen spelar ingen roll om den är hårig eller inte.

  • Anonym (Wut?)
    Anonym (JP) skrev 2020-07-06 17:55:45 följande:

    Helt slätrakat helst. Annars åtminstone trimmat/kortklippt.

    Övriga kroppen spelar ingen roll om den är hårig eller inte.


    Slätrakat?

    Då får man ju raka hela kroppen annars blir det ju som en kal fläck i mitten. Ser jäktigt märkligt ut när man har hår på mage/bröst/lår.
  • Anonym (HannaSophia)

    Rakat eller vaxat på både män och kvinnor är helt klart allra skönast & snyggast!

  • Anonym (T)

    Rakat enbart för jag avskyr hår i munnen och får kväljkänslor , inte så hett när man suger av kanske.

Svar på tråden Rakad man eller inte ?