• Anonym (godis­)
    Mon 6 Jul 2020 19:57
    1126 visningar
    11 svar
    11
    1126

    Rakad man eller inte ?

    En fråga till kvinnor tjejer hur många av er rakar sig och hur ofta jag som man tycker detta så läckert tänder på detta.

  • Svar på tråden Rakad man eller inte ?
  • Anonym (Hallo­n)
    Tue 7 Jul 2020 05:35
    #1

    Jag är kille och tycker om när det är rakat på både kvinnor och män,jag är 50-år och är själv helt rakad

  • Anonym (kvinn­a)
    Tue 7 Jul 2020 07:42
    #2

    Jag är kvinna (bi), snart 40, och tycker inte alls om rakat. Jag tycker att det ser helt sjukt ut, speciellt på kvinnor. Jag vill att det ska synas och kännas att det är en vuxen person jag har sex med. Har haft sex med många som sagt att de uppskattar en liten buske istället för alla renrakade kön som en del verkar tro att man måste ha. Har jag haft kontakt med (och planerat att träffa) någon som sagt att de kräver (eller ens föredrar) rakat så avslutar jag kontakten.

  • Anonym (Själv­)
    Tue 7 Jul 2020 08:03
    #3

    Rakar mig själv då min man föredrar det. Jag tycker det är helt ok att följa sin partners smak i såna här frågor så länge det inte påverkar ens hälsa och mående.

    Avskyr däremot rakade män, det ser så omanligt ut. Plus att vissa rakar runt könet bara liksom, sen är de ändå håriga på låren t ex. Ser löjligt ut. Så min man rakar sig inte alls (jo i ansiktet men det gällde väl inte frågan) och trivs med det.

  • Tue 7 Jul 2020 09:15
    #4

    Jag föredrar helt rakade män.

  • Underh­ill
    Tue 7 Jul 2020 12:10
    #5
    Gizmo skrev 2020-07-07 09:15:23 följande:
    Jag föredrar helt rakade män.
    På vilket eller vilka sätt då?
  • Anonym (O)
    Tue 7 Jul 2020 19:57
    #6
    +1

    Jag vill ha en man. Alltså inga rakade sojapojks-kön. Vikingar har dessutom skägg. 

  • Anonym (Rako)
    Wed 8 Jul 2020 07:49
    #7

    Jag ansar min fru, ogillar att få munnen full av hår. Rakar hennes blygdläppar men lämnar venusberget buskigt. Funkar för oss.

  • Lejon1­0
    Wed 8 Jul 2020 16:54
    #8
    Anonym (kvinna) skrev 2020-07-07 07:42:55 följande:

    Jag är kvinna (bi), snart 40, och tycker inte alls om rakat. Jag tycker att det ser helt sjukt ut, speciellt på kvinnor. Jag vill att det ska synas och kännas att det är en vuxen person jag har sex med. Har haft sex med många som sagt att de uppskattar en liten buske istället för alla renrakade kön som en del verkar tro att man måste ha. Har jag haft kontakt med (och planerat att träffa) någon som sagt att de kräver (eller ens föredrar) rakat så avslutar jag kontakten.


    Håller med dig en liten trekant ovanför är sexig På kvinnor

    Jag är själv helrakad även anus könner fräschare
  • Smed75
    Thu 9 Jul 2020 03:40
    #9
    Anonym (kvinna) skrev 2020-07-07 07:42:55 följande:

    Jag är kvinna (bi), snart 40, och tycker inte alls om rakat. Jag tycker att det ser helt sjukt ut, speciellt på kvinnor. Jag vill att det ska synas och kännas att det är en vuxen person jag har sex med. Har haft sex med många som sagt att de uppskattar en liten buske istället för alla renrakade kön som en del verkar tro att man måste ha. Har jag haft kontakt med (och planerat att träffa) någon som sagt att de kräver (eller ens föredrar) rakat så avslutar jag kontakten.


    Håller med dig fullständigt .jag vill inte att det ska se ut som ett barn där nere ..hår på könet är kvinnligt och sexigt!
  • Fri 10 Jul 2020 00:28
    #10

    Rakar mig helt men min man har värsta busken. Jag avskyr det men kan inget säga. Hade önskat han var rakad.

  • Underh­ill
    Fri 10 Jul 2020 08:21
    #11
    Vinnen skrev 2020-07-10 00:28:18 följande:
    Rakar mig helt men min man har värsta busken. Jag avskyr det men kan inget säga. Hade önskat han var rakad.

    Du får väl fråga honom om han vill gå till sommarfrissan:)
Svar på tråden Rakad man eller inte ?