• Anonym (nyfiken)

    Har du sex-cammat? Hur vanlig är det?

    Hur vanligt är det att man cammar? Alltså onanerar och porrar sig inför någon? 

    Skriv gärna ålder , om du har gjort det och vad tycker om det?

    Är själv 30 årig kille, tillsammans med en tjej i samma ålder. Vi har båda gjort det på varsitt håll. Hon älskar det, jag är nog för blyg. Gillar att titta men inta visa upp mig.

  • Svar på tråden Har du sex-cammat? Hur vanlig är det?
  • Litenmenhård

    Det är helt ok att sex-camma. Kan vara väldigt upphetsande.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (.)

    Det händer. Är en bisexuell kille, 37år. Skulle dock egentligen vilja ha nån slags fast cam-partner, känns konstigt att göra det med en random person snonymy. Inget överdrivet djup relation söker jag, men att kunna snacka lite, visa ansikte, göra det åtrrkommande osv.

  • Anonym (KC)

    Har gjort sen 25 års ålder nånstans. Är nu snart 40. 
    Går igång på att anonymt kunna visa upp sig i cam för någon annan och ha kravlöst sex på det sättet. 

    Min tjej är helt ok med att detta är en del av min sexualitet och har inget emot att jag camar med tjejer. Det blir som en sexleksak och ett sexuellt behov för mig.

  • enable007
    jos79 skrev 2020-07-12 20:05:13 följande:

    Aldrig gjort och kommer aldrig göra.


    Man ser bara , nej tack , aldrig gjort , kmr aldrig göra osv . Varför är du så negativ . :P
  • jos79
    enable007 skrev 2020-07-12 21:16:01 följande:

    Man ser bara , nej tack , aldrig gjort , kmr aldrig göra osv . Varför är du så negativ . :P


    Kan vara för att jag varit gift i 20 år innan dess existerade knappt sånt.
  • jos79
    enable007 skrev 2020-07-12 21:16:01 följande:

    Man ser bara , nej tack , aldrig gjort , kmr aldrig göra osv . Varför är du så negativ . :P


    Kan vara för att jag varit gift i 20 år innan dess existerade knappt sånt.
  • jos79
    enable007 skrev 2020-07-12 21:16:01 följande:

    Man ser bara , nej tack , aldrig gjort , kmr aldrig göra osv . Varför är du så negativ . :P


    Kan vara för att jag varit gift i 20 år innan dess existerade knappt sånt.
  • Anonym (Snap)

    Någon provat att visa upp sig på snapchat ? Finns det par som gör det ?

  • enable007
    jos79 skrev 2020-07-13 01:56:00 följande:

    Kan vara för att jag varit gift i 20 år innan dess existerade knappt sånt.


    Men testa nu när möjligheten finns då :P
  • jos79
    enable007 skrev 2020-07-13 13:34:56 följande:

    Men testa nu när möjligheten finns då :P


    Ha ha nej tack.
  • enable007
    jos79 skrev 2020-07-15 21:46:06 följande:

    Ha ha nej tack.


    Ehhh ?fegis?

    Testa :P
  • mark77

    Både jag och min fru gör det var för sig och tillsammans med varandra också ett spännande enkelt sätt att förgylla dagen.

  • Hejhjälpmig

    Gör det ofta. Tycker det är spännande att flasha främlingar på chat roulette men speciellt när killar runkar och jag låtsas bli äcklad/ hånar snoppen storlek/ påpekar att dom borde låta mamma / flickvän/fru veta om det, eller hur jag gärna vill avslöja det för respektive

  • Berget1977

    42 årig man här. Och jag har absolut sex-cammat. Har blivit mitt sätt att överleva sexuellt då min fru numera har i princip obefintlig sexlust. Tänder på hela grejen att visa upp mig anonymt för den som vill se.

Svar på tråden Har du sex-cammat? Hur vanlig är det?