• Bigdrip

    Bästa musiken att ha sex till

    Som rubriken lyder. Vilken musik (gärna specifika låtar) gillar ni att ha sex till och varför?

    Vissa låtar får mig på humör och andra är bara sköna att ha i bakgrunden. Men är nyfiken på er playlist. Som gammal dj så är musik alltid på min hjärna :)

  • Svar på tråden Bästa musiken att ha sex till
  • Bigdrip

    Dexta Daps- morning love

    Särskilt på morgon sidan när man är lite nyvaken

  • KimLinnefeldt

    Jag har två Spotifylistor.

    Den ena är susig new age musik, bland annat Enya. Om man söker på sensual eller sexual så hittar man mycket. Sensuell och tantrisk feeling.

    Den andra är mycket soul, erotisk pop. Bland annat "Styr den upp" med Peps Persson. Och Usher.

  • Anonym (Kvinna)
    Bigdrip skrev 2020-07-08 22:19:06 följande:

    Som rubriken lyder. Vilken musik (gärna specifika låtar) gillar ni att ha sex till och varför?

    Vissa låtar får mig på humör och andra är bara sköna att ha i bakgrunden. Men är nyfiken på er playlist. Som gammal dj så är musik alltid på min hjärna :)


    Ingen, känns som något man gjorde när man var 15 år typ. Playlist för sex? Jag vill höra stön och fokusera på min man och bli knulkad, inte sätta på musik :)
  • Bigdrip
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-07-09 08:15:20 följande:

    Ingen, känns som något man gjorde när man var 15 år typ. Playlist för sex? Jag vill höra stön och fokusera på min man och bli knulkad, inte sätta på musik :)


    Alla är vi olika. Jag startar inte musik utan spelar ofta musik i bakgrunden och jag gillar att förföra genom dans.så det faller sig naturligt för mig.Viss musik kan förhöja stämningen-för mig
Svar på tråden Bästa musiken att ha sex till