• Jonas81666

    Är de vanligt med att kvinnor trivs orkade under armarna?

    Hej ! Är de ovanligt att ni kvinnor trivs orakade i armhålor? Känner ni er så sensuella i det naturliga ?

  • Svar på tråden Är de vanligt med att kvinnor trivs orkade under armarna?
  • Nimzay

    Har ingen aning om vad som är vanligast, men själv trivs jag bäst som antingen helt orakad typ eller nyrakad. Hatar att vara sådär lite mellanrakad/halvrakad, ugh så obekvämt.

  • Jonas81666
    Nimzay skrev 2020-07-09 23:32:32 följande:

    Har ingen aning om vad som är vanligast, men själv trivs jag bäst som antingen helt orakad typ eller nyrakad. Hatar att vara sådär lite mellanrakad/halvrakad, ugh så obekvämt.


    Tack för svar , jag förstår ! Så att de är antingen eller som känns bäst för dig, härligt ! Är du singel eller har du en man ?
  • Anonym (.)

    Jag trivs inte orakad, rakar varje dag för jag klarar inte ens av känslan av lite stubb

  • Anonym (HannaSophia)

    Nej Jonas, i stort är det ovanligt med kvinnor med orakade "sensuella" armhålor, och det borde du veta vid det här laget. Du startar nya trådar gång på gång om detta - är du så förtjust i håriga kvinnor att du måste fråga om detta hela tiden?

    Din fråga är kanske om de som har orakade armhålor trivs med det, och det får man kanske anta eftersom de har valt att ha det så.

    Räcker det eller när startar du nästa tråd på temat?

    ( bara så att jag inte missar den...)

  • Jonas81666
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-07-10 09:04:28 följande:

    Nej Jonas, i stort är det ovanligt med kvinnor med orakade "sensuella" armhålor, och det borde du veta vid det här laget. Du startar nya trådar gång på gång om detta - är du så förtjust i håriga kvinnor att du måste fråga om detta hela tiden?

    Din fråga är kanske om de som har orakade armhålor trivs med det, och det får man kanske anta eftersom de har valt att ha det så.

    Räcker det eller när startar du nästa tråd på temat?

    ( bara så att jag inte missar den...)


    Tråkigt att du är sådan besserwisser! Lycka till med allt
  • Jonas81666

    [quote=80514368][quote-nick]Anonym (.) skrev 2020-07-10 08:54:18 följande:[/quote-nick]Jag trivs inte orakad, rakar varje dag för jag klarar inte ens av känslan av lite stubb[

    Förstår , tack för svar

  • Jonas81666
    Gizmo skrev 2020-07-10 08:23:04 följande:

    Jag är alltid rakad under armarna! 


    Härligt , skönare så antar jag ! Tack för svar
  • Jonas81666
    Anonym (.) skrev 2020-07-10 08:54:18 följande:

    Jag trivs inte orakad, rakar varje dag för jag klarar inte ens av känslan av lite stubb


    Okej , mycket bättre känsla , Tack för svar
  • Anonym (HannaSophia)
    Jonas81666 skrev 2020-07-10 15:08:47 följande:

    Tråkigt att du är sådan besserwisser! Lycka till med allt


    Ta inte illa upp - detta är ett debattforum och om alla tycker precis lika blir det inte mycket till dynamik.

    Självklart är det ok att ta upp alla ämnen som forumet tillåter. Jag blir mest nyfiken på varför du tar upp samma/snarlika frågeställningar gång på gång när svaren blir samma/snarlika gång på gång.

    Det får du gärna berätta om!
  • Jonas81666
    GGN skrev 2020-07-10 15:20:07 följande:

    Tycker det är skitäckligt.


    Okej , tack för svar
  • Jonas81666
    Fjäril Vingad skrev 2020-07-10 15:30:38 följande:

    Jag rakar mig oftast inte längre. Det är jäkligt skönt att slippa hålla på.


    Okej , skönare och du tycker det är jobbigt att hålla på , tack för svar
  • Jonas81666
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-07-10 15:25:58 följande:

    Ta inte illa upp - detta är ett debattforum och om alla tycker precis lika blir det inte mycket till dynamik.

    Självklart är det ok att ta upp alla ämnen som forumet tillåter. Jag blir mest nyfiken på varför du tar upp samma/snarlika frågeställningar gång på gång när svaren blir samma/snarlika gång på gång.

    Det får du gärna berätta om!


    Hej , de gör jag inte ????

    Bara intressant med flera svar av olika personer
  • Anonym (???)

    Ni som svarar att det är mycket ovanligt att kvinnor trivs orakade under armarna:


    Finns det statistik på detta?

    Jag undrar såklart, eftersom jag själv helst inte rakar mig under armarna. Har inte våldsam hårväxt och män jag haft sex med har inte haft problem med det. 

    Sophia Loren i mitten av sextiotalet:

  • Jonas81666
    Anonym (???) skrev 2020-07-11 12:29:41 följande:

    Ni som svarar att det är mycket ovanligt att kvinnor trivs orakade under armarna:

    Finns det statistik på detta?

    Jag undrar såklart, eftersom jag själv helst inte rakar mig under armarna. Har inte våldsam hårväxt och män jag haft sex med har inte haft problem med det. 

    Sophia Loren i mitten av sextiotalet:


    Härligt , känns bäst för dig ! Frågan om de finns någon statistik på detta ?

    Bra bild
Svar på tråden Är de vanligt med att kvinnor trivs orkade under armarna?