• Fri 10 Jul 2020 18:52
    155 visningar
    3 svar
    3
    155

    Normalt efter missfall?

    Hej. Äckliga detaljer! I lördags skulle jag göra ett tidigt vul i vecka 7+2. Läkaren hittade inget hjärtslag och fostret mätte 5+6. I måndags började jag med cytotec. Blödningen kom igång efter någon timme och det kom nästan direkt en stor klump. Jag tror det var fostret men kollade inte så noga utan spolade bara. Sen kom det lite klumpar några gånger. Tisdagen blödde jag nästan inte alls. Pytte pytte lite. Onsdag var det mer som grusiga bruna flytningar. Torsdag blev det mera brunt och slemmigare än "gruset", och jag fick nästan dra ut bruna slemmiga saker. Idag har jag både bruna slemmiga flytningar. Men även rött färsk blod som är ganska mycket i mängden. Låter det inte konstigt med rött blod nu igen?

  • Svar på tråden Normalt efter missfall?
  • Fri 10 Jul 2020 19:00
    #1

    Nej, blödningarna kan komma och gå och variera i färg.

  • Fri 10 Jul 2020 19:45
    #2

    Okej tack. Fick för mig att man ska kolla upp om det börjar om igen med rött.

  • Fri 10 Jul 2020 19:45
    #2

    Okej tack. Fick för mig att man ska kolla upp om det börjar om igen med rött.

  • Fri 10 Jul 2020 19:48
    #3
    emelieh87 skrev 2020-07-10 19:45:53 följande:
    Okej tack. Fick för mig att man ska kolla upp om det börjar om igen med rött.
    Nja, inte om det är inom en vecka. Har man blött enbart brunt 1-2 veckor efter senaste röda möjligen.
Svar på tråden Normalt efter missfall?