• Anonym (.)

    Vad gör ag för skillnad egentligen? Vissa gånger är jag super kåt

    Hej!

    Jag tycker om själva känslan att vara kåt. Men jag vet inte vad för skillnad jag gör. Just för att jag faktiskt äter lika mycket nästan varje dag. Hälsosam kost. Jag rör på mig m.m.

    Men ändå har jag vissa dagar där jag är mer kåt än andra. Vad gör jag för skillnad, tror ni och hur kan jag göra för att alltid bli sådär kåt?

  • Svar på tråden Vad gör ag för skillnad egentligen? Vissa gånger är jag super kåt
  • Anonym (Anonym)

    Ag..? Du menar din arbetsgivare alltså? Ja det kan man ju undra. Tänder inte på min egen och har svårt att uttala mig i frågan.

  • Anonym (Julgran)

    Kåthet styrs även av hormoner och de nivåerna kan du inte göra så mycket åt på egen hand. Det är som det är. Hormonerna har sina egna upp och nedgångar från dag till dag.

    I övrigt styrs ju kåtheten av sömn, motion, matvanor, stress, alkohol, nikotin.

    Samt det faktum huruvida du har fått orgasm nyligen. Och hur nöjd du känner dig i kroppen. Ibland kan kåthet utebli för att man övertänker och vill tvinga kroppen att bli kåt. Och så funkar det inte.

    Samt givetvis så måste du ju tända din kåthet på något sätt. Fantasier, bilder, noveller, film, ljud, ljus, smak, beröring osv.

Svar på tråden Vad gör ag för skillnad egentligen? Vissa gånger är jag super kåt