• Anonym (TS)

    Prata snusk i sängen?

    Hej!

    Jag undrar hur många här som pratar snusk under samlag med sin partner? Min man kan säga något snuskigt då och då och jag vet att han egentligen också vill höra sånt. Jag tycker det känns onaturligt så det har inte riktigt blivit av.

    Igår under samlaget pratade han mer snusk än vad han någonsin gjort tidigare och jag upplevde det som väldigt upphetsande. Frågan är nu om man kan ?lära? sig att prata snusk? Att inte tycka det är så onaturligt..

    Pratar ni snusk? Vad brukar ni då säga?

  • Svar på tråden Prata snusk i sängen?
  • Anonym (nej nej)

    Jag tycker bara det blir så larvigt, skulle gapskratta om min man gjorde det. Har varit med förr om att killar provat lite men det känns så konstlat, inte äkta och som sagt, jag bara skrattar i så fall. 
    De blir som fåniga sketcher i en komedifilm 

  • Anonym (Ja)

    Om man vet vad den andra tänder på kan det självklart vara hett. Vi pratar ofta snusk men att här gå in på vad som sägs känns lite väl personligt.

  • Anonym (sexy)

    Jag tycker det är läckert ock upphetsande att titta ned när man glider in i tjejen.
    Några tjejer har påpekat detta men när jag sagt till dom att titta själv när jag jag glider fram och tillbaka har dom blivit upphetsade själva.
    Det är nog bara en vanesak.

  • Anonym (.)

    Ja, det gör vi. Blivit mer och mer med åren. Hon är lite pryd, och går samtidigt igång på att jag pratar snusk med henne.

    Vet inte direkt om man kan lära sig det, tror det kan bli lite löjligt om det inte kommer naturligt. Men du får väl prova. Börja med något litet, som t.ex. att begära att få suga kuk / att få din fitta slickad, eller mana på honom att knulla hårdare eller fortare t.ex. Och när du vet att han är nära att komma kan du ju be honom att spruta satsen över ansikte/bröst, i fittan eller vart du nu vill ha den. Tror det kan trigga honom.

  • Anonym (Pratar)

    Ja det gör vi, jag, mannen, pratar mest, blivit mer med åren, vi går båda igång på det. Blir hårdare sex när vi pratar snusk.

  • John69
    Anonym (TS) skrev 2020-07-11 16:17:57 följande:

    Hej!

    Jag undrar hur många här som pratar snusk under samlag med sin partner? Min man kan säga något snuskigt då och då och jag vet att han egentligen också vill höra sånt. Jag tycker det känns onaturligt så det har inte riktigt blivit av.

    Igår under samlaget pratade han mer snusk än vad han någonsin gjort tidigare och jag upplevde det som väldigt upphetsande. Frågan är nu om man kan ?lära? sig att prata snusk? Att inte tycka det är så onaturligt..

    Pratar ni snusk? Vad brukar ni då säga?


    Jo här pratas det "snusk" mest vad vi gör och kommer att göra / vill göra.

    Har väl utvecklats med åren som andra saker i förhållandet. Trevligt att kunna utvecklas med varandra :)
  • Anonym (Poeten)

    Jag pratar mycket, min fru aldrig. Men jag tror att hon blir tänd av mina ord, eller åtminstone av att jag blir så kåt av det. 

    Jag säger könsord, hur skön hennes fitta är, kommenterar att hon är så våt och svullen.

    Och så berättar jag fantasier i hennes öra, ofta om att vi är två män som gör det skönt för henne, och för varandra. Alla med alla. 

    Hon verkar som sagt gilla det, jag märker det på hennes rörelser och andning. Men hon vill absolut inte prata själv i sängen, vill helst inte prata om sex över huvud taget. Men hon gillar sex.

    Alla är olika. Jag skulle önska att hon var mer som jag, men det kan jag inte kräva.

  • New  Dawn
    Anonym (TS) skrev 2020-07-11 16:17:57 följande:

    Hej!

    Jag undrar hur många här som pratar snusk under samlag med sin partner? Min man kan säga något snuskigt då och då och jag vet att han egentligen också vill höra sånt. Jag tycker det känns onaturligt så det har inte riktigt blivit av.

    Igår under samlaget pratade han mer snusk än vad han någonsin gjort tidigare och jag upplevde det som väldigt upphetsande. Frågan är nu om man kan ?lära? sig att prata snusk? Att inte tycka det är så onaturligt..

    Pratar ni snusk? Vad brukar ni då säga?


    Säg det du känner helt enkelt. Det är ju det hetaste (tycker jag). Jag tänker inte termer som som "snusk". Jag säger jag bara det jag känner "Jag vill att du ska kyssa mina bröst" "Känn vad du gjorde med mig"(om jag blivit våt) ."Du är så skön" Eller så säger jag att jag är kåt, att jag vill känna honom, att jag vill smaka osv. Min man tycker det är väldigt upphetsande att jag säger "Jag vill känna dig i mig" eller "jag vill att du smeker mina bröst"....men å andra sidan är jag lika ärlig/tydlig oavsett. Tex så kan jag säga "jag känner mig lite trög i dag så jag vet inte hur det blir men jag vill att du provar att slicka mig" (leende). Min man är lika mot mig
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Prata snusk i sängen?