• Anonym (Safe sex?)
    Thu 16 Jul 2020 01:51
    2280 visningar
    14 svar
    14
    2280

    Flytningar från penis med andra symptom. Kvarstående symptom efter behandlad Mycoplasma genitalium.

    Vill inte va sån men... Du har inte tänkt tanken att när du ligger med tjejer (du påpekar av ngn anledning att du är heterosexuell) att se till att du ALLTID använder kondom då du verkar ha en historia av diverse könssjukdomar, etc.

    Om du gjort detta skulle du troligtvis, oavsett om du äter mycket socker eller ej, sluppit skiten du går igenom nu.

    Bara en liten tanke som slog mig när jag läste ditt enormt detaljerade inlägg...

  • Anonym (Safe sex?)
    Thu 16 Jul 2020 12:18
    #8
    Anonym (Magnus) skrev 2020-07-16 11:17:29 följande:

    Var har jag skrivit att jag har en historia av diverse könssjukdomar? Jag har aldrig tidigare haft en könssjukdom. Jag påpekade att jag är heterosexuell eftersom män som har sex med män lättare sprider vissa typer av könssjukdomar. Om du inte har något konstruktivt att tillföra uppskattar jag mer om du är tyst.

    Kondom är bra, du har en poäng i det.


    Hej Magnus,

    Bara för att vara tydlig så var det inte min mening att låta spydig genom mitt inlägg och ber om ursäkt ifall du tolkade det så. Vidare fick jag faktiskt intrycket av att du haft/har diverse könssjukdomar (du nämner kondylom osv.).

    Poängen jag ville framföra till dig och andra som läser tråden är - använd ALLTID kondom - om du inte har en fast partner som du VET är frisk. Om du gjort det så skulle du med 99 % säkerhet bokstavligt talat inte befinna dig i smeten du befinner dig i.

    Konstaterande och påminnelse (är övertygad om att du hört det många ggr förut) om att man SKA tänka till innan man stoppar in snoppen i någon annan oavsett om det är en kvinna eller man. Hjälper inte dig nu i efterhand, vet det, men tråden lånar sig automatiskt till att (än en gång) understryka vikten av att använda kondom så att man bland mycket met slipper de komplikationer som du beskriver.

    Att kondom är bra är ett understatement. Kondom är livsviktig!

    Lycka till med tillfrisknandet och hoppas någon kan ge dig svar på dina funderingar. ????
Svar på tråden Flytningar från penis med andra symptom. Kvarstående symptom efter behandlad Mycoplasma genitalium.