• Anonym (First)

    Kan inte sluta tänka på en gift kvinna

    som jag hade kontakt med för ett par år sen.
    Skulle vilja skriva till henne och säga att jag har tänkt på henne.

    Vill bara att gifta kvinnor svarar här. Skulle du vilja att en man som är tänd på dig, hör av sig till dig?

  • Svar på tråden Kan inte sluta tänka på en gift kvinna
  • Anonym (Beror på)

    Beror helt på ... varför hade ni kontakt och varför bröt ni? Gifta kvinnor utgör inte en homogen grupp människor. Onödigt att strula till det kanske.

  • Anonym (Giftig)

    Skulle nog uppskatta det och bli smickrad. Även om det inte skulle leda till något mer.

  • Anonym (First)
    Anonym (Beror på) skrev 2020-07-12 11:02:32 följande:

    Beror helt på ... varför hade ni kontakt och varför bröt ni? Gifta kvinnor utgör inte en homogen grupp människor. Onödigt att strula till det kanske.


    Hon var min jobbcoach.
  • Anonym (First)
    Anonym (Giftig) skrev 2020-07-12 11:03:42 följande:

    Skulle nog uppskatta det och bli smickrad. Även om det inte skulle leda till något mer.


    Jag skulle vilja att hon får veta iallafall. Sen är det upp till henne.
  • Anonym (fru)

    Varit gift i 10 år. Hade inte uppskattat den typen av uppmärksamhet från en annan man. Jag kan absolut bli attraherad av andra män men eftersom jag inte vill vara otrogen så väljer jag att inte agera på den attraktionen så jag ser inte vad ett sådant meddelande skulle ha för syfte förutom att någon annan tar chansen att fiska efter en flirt.

  • Anonym (fru)
    Anonym (First) skrev 2020-07-12 11:05:20 följande:
    Jag skulle vilja att hon får veta iallafall. Sen är det upp till henne.
    Varför vill du att hon ska veta? Hon är gift, låt henne vara. 
  • Anonym (First)
    Anonym (fru) skrev 2020-07-12 11:20:27 följande:

    Varit gift i 10 år. Hade inte uppskattat den typen av uppmärksamhet från en annan man. Jag kan absolut bli attraherad av andra män men eftersom jag inte vill vara otrogen så väljer jag att inte agera på den attraktionen så jag ser inte vad ett sådant meddelande skulle ha för syfte förutom att någon annan tar chansen att fiska efter en flirt.


    Precis, mitt syfte med det skulle vara att ha en flirt/äventyr med henne.
  • annabellelee

    Nej, faktiskt inte. Om hon var din coach för flera år sedan och du inte träffar henne mer gör det kanske inte så mycket (träffas ni ibland i jobbet blir det däremot obekvämt för henne), men det hade smutsat ner ett fint minne av en kollega/anställd som jag kanske uppskattade och gillade.

  • Anonym (First)
    annabellelee skrev 2020-07-12 11:56:39 följande:

    Nej, faktiskt inte. Om hon var din coach för flera år sedan och du inte träffar henne mer gör det kanske inte så mycket (träffas ni ibland i jobbet blir det däremot obekvämt för henne), men det hade smutsat ner ett fint minne av en kollega/anställd som jag kanske uppskattade och gillade.


    Vi träffas inte längre, men jag skulle inte vilja smutsa ner hennes minne av mig. Får väl ha det som fantasi.
  • viseversa

    smickrande ja men skulle inte gå längre. Ingen fika innen träff inget sex. jag är inte singel som sagt och är inte otogen. Var en man på mitt jobb som helt sonika bara sa en dag i peronalrummet att han älskade mig. Han kom in i rummet tittade på mig och sa "jag älskar dig xxx" Klart jag blev smickrad men också aqward också men lämnade det där. 

  • Anonym (Ehhh)
    viseversa skrev 2020-07-12 12:12:50 följande:

    smickrande ja men skulle inte gå längre. Ingen fika innen träff inget sex. jag är inte singel som sagt och är inte otogen. Var en man på mitt jobb som helt sonika bara sa en dag i peronalrummet att han älskade mig. Han kom in i rummet tittade på mig och sa "jag älskar dig xxx" Klart jag blev smickrad men också aqward också men lämnade det där. 


    Vad-hände-sedan?

    Blev-det-konstig-stämning-på-jobbet?

    (mellanslag-funkar-inte...suck!)
  • viseversa
    Anonym (Ehhh) skrev 2020-07-12 23:53:32 följande:
    Vad-hände-sedan?
    Blev-det-konstig-stämning-på-jobbet?

    (mellanslag-funkar-inte...suck!)
    Haha jag är en ganska lättsam person. Just då blev det ganska aqward dock. Inget man räknar med en måndag morgon liksom när man sitter och dricker sitt kaffe i lugn och ro heller. Vi var inte ensamma i rummet heller och dom två andra som var där inne blev lika paffa och tysta som jag.

    Han är lite av en ganska hård och sluten människa annars så det var lite av en chock. Tror nästan han tänkte det när han såg mig men och råkade säga högt vad han tänkte. Jag skrattade till lite och ba "ja jag är väldigt älskvärd" typ haha

    Blev inte konstigt sen. Vi låtsas lite som det aldrig hände. Vi är trevliga och glada mot varandra som innan men klart man tänker på vad han menade och hur han bara kunde säga det rakt ut i luften. Om det var av misstag eller hjärnsläpp eller äkta känslor lär jag aldrig få veta. 
  • Anonym (Camilla)

    Nja! Ingen bra idé att ta kontakt nu. Var det en flirtig stämning mellan er när det begav sig? Kan det vara så att du blev förälskad för att hon hade fullt fokus på dig och din framtid. Att du helt enkelt gillade uppmärksamheten. Men kom ihåg att det ingår i hennes jobb. Inget annat. Drar parallellen med att bli förälskad i sin terapeut. Tycker inte du ska försöka ta kontakt vare sig hon är (fortfarande) gift eller singel. Ha det som en härlig fantasi.

  • Anonym (First)
    Anonym (Camilla) skrev 2020-07-13 19:33:02 följande:

    Nja! Ingen bra idé att ta kontakt nu. Var det en flirtig stämning mellan er när det begav sig? Kan det vara så att du blev förälskad för att hon hade fullt fokus på dig och din framtid. Att du helt enkelt gillade uppmärksamheten. Men kom ihåg att det ingår i hennes jobb. Inget annat. Drar parallellen med att bli förälskad i sin terapeut. Tycker inte du ska försöka ta kontakt vare sig hon är (fortfarande) gift eller singel. Ha det som en härlig fantasi.


    Nej, inget flirtande, och jag blev inte kär. Gillade hennes varma personlighet, och tände på hennes former.
    Ja, fantisera får man väl Tungan ute
  • Anonym (Anonym)

    Jag blev uppvaktad av en vän till familjen. Hade aldrig sett åt han annat än som pappa till min dotters bästa vän o en mannen till en av mina bästa vänninor. Jag blev smickrad så klart o sexlivet var rätt dött där hemma för oss båda så det ena ledde till det andra. Resultatet? Kemin mellan oss är verkligen grym! Jag är väldigt attraherad av honom o nu svartsjuk på hans fru. Han verkar leva sitt dubbelliv utan problem.medan jag är arg på honom o mig själv för att mina känslor för min man har svalnat. Jag älskade verkligen honom innan allt detta o nu e det förstört samtidigt som jag aldrig kan få den andra mannen. Så jag önskar att han aldrig tagit detta steg även om jag blev smickrad att han som dessutom är 6 år yngre ville ha mig ... Så låt det vara är mitt råd. Man är bara människa, alla kan trilla dit på frestelser. Jag Trodde jag aldrig skulle kunna va otrogen tex....

Svar på tråden Kan inte sluta tänka på en gift kvinna