• Anonym (Plome­)
    Sun 12 Jul 2020 18:04
    616 visningar
    5 svar
    5
    616

    I vilkern ålder slutade ditt barn av motsatt kön visa sig naken för dig?

    Vid vilken ålder slutade ditt barn av motsatt kön att visa sig naken för dig? Hur har ni det i ert hem? Är ni nakna med era barn?  

  • Svar på tråden I vilkern ålder slutade ditt barn av motsatt kön visa sig naken för dig?
  • Evaaaa­aaa
    Sun 12 Jul 2020 18:46
    #1
    Anonym (Plome) skrev 2020-07-12 18:04:43 följande:

    Vid vilken ålder slutade ditt barn av motsatt kön att visa sig naken för dig? Hur har ni det i ert hem? Är ni nakna med era barn?  


    8 skulle jag gissa.
  • Sun 12 Jul 2020 18:52
    #2

    Min är 11 och är väl i brytpunkten. Ena minuten kan han komma ut i vardagsrummet spritt språngande naken för att berätta nåt andra minuten skriker han gååå uuuuut, jag är naken, om jag råkar komma in i hans rum när han inte har kläder på sig. Han är fortfarande ganska barnslig och inte i närheten av puberteten kan ju tilläggas.

  • Anonym (Mamma­)
    Sun 12 Jul 2020 21:32
    #3

    Det kom förra året och då var han 12. Jag går inte naken heller utan har alltid minst trosor och bh på mig.

  • Anonym (Tuv)
    Sun 12 Jul 2020 23:57
    #4

    Han är 11, fortfarande barnslig, men gränsen är snart där.

    Jag har alltid gått omkring näck, typ mellan dusch och sovrum, sovit näck osv. Ibland kommer han in på morgonen och kryper ner mellan oss bara för att kramas. Sista halvåret har jag börjat sova med trosor och linne på grund av det.

    Om jag är näck i badrummet, till exempel duschar, har han inte en tanke på det, han går in och borstar tänderna utan att tveka. Men har märkt att han mer sällan springer runt naken, så jag tror snart att det är pinsamt som tusan.

  • Anonym (ok)
    Sun 22 Nov 2020 16:22
    #5

    Har inte hänt ännu Han är 13 o syrran hans 15 Vi är nakna ihop ibland

Svar på tråden I vilkern ålder slutade ditt barn av motsatt kön visa sig naken för dig?