• Anonym (A)

    sexlivet är dött

    Jag och min sambo har varit tillsammans 4 år. Sexlivet är dött. Det kanske händer 2 gånger i månaden om ens det. Blir äcklad av tanken på sex. Folk säger att vi ska ?testa nya saker? men det gör att jag får kväljningar. Jag. Vill. Inte. Bara tanken på sex gör att jag vill springa iväg. Men han vill ha mer än vad vi har i dagsläget. Jag älskar honom verkligen och att göra slut är inget alternativ. Kan inte heller ha det såhär, vi är bara 23 och 25 år. Har ni några tips?!

  • Svar på tråden sexlivet är dött
  • New  Dawn

    Varför blir du äcklad av tanken på sex?

    Blir du äcklad av annan närhet också?


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (A)

    Nej jag blir inte äcklad av annan närhet. Bara själva samlaget så att säga

  • New  Dawn
    Anonym (A) skrev 2020-07-14 22:48:54 följande:

    Nej jag blir inte äcklad av annan närhet. Bara själva samlaget så att säga


    Samlaget? Vad gäller "äckladet" när det gäller annan intimitet och närhet? Du skriver att inte annan närhet äcklar dig, men när äcklar närhet dig? Är det bara just samlag du inte gillar eller är det även annan intimitet?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Y)

    Vad med sex äcklar dig?

    Hur ser din sexuella historik ut, har det alltid varit så? Fick du en dålig start?

    I början, låg ni mycket då?

  • Anonym (A)

    asså i början av förhållandet låg vi väl ganska mycket men det blev färre och färre mellan gångerna. Jag gillar annan närhet, att mysa osv men jag vill bara springa iväg när han försöker med mer.

  • Anonym (Svara på frågan)

    Du svarar inte på varför du äcklas av tanken på sex. Om du undviker en högst relevant fråga, hur ska vi då kunna ge dig råd?

  • New  Dawn
    Anonym (Svara på frågan) skrev 2020-07-15 10:18:24 följande:

    Du svarar inte på varför du äcklas av tanken på sex. Om du undviker en högst relevant fråga, hur ska vi då kunna ge dig råd?


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (A)

    jag äcklas av det för att jag inte är attraherad av min sambo längre på ett sexuellt sätt. Får panik när han vill ha sex

  • Anonym (Avbryt)

    Ni är bara runt 24 år gamla och du vill absolut inte ha sex med honom men vägrar att släppa honom.

    Är det inte väldigt egoistisk att förvägra sin partner sexuell njutning i så ung ålder?

    Det finns ingen framtid i ert förhållande. Har du aldrig tänkt skaffa barn? Ska det ske med insemination eller hur vill du lösa det?

    Släpp honom så han kan skaffa ett nytt förhållande där han får sex och känner sig åtrådd som alla sunda unga människor behöver känna.

    Hade min partner äcklats av att ha sex med mig hade jag dragit ASAP.

  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (A) skrev 2020-07-15 17:41:49 följande:

    jag äcklas av det för att jag inte är attraherad av min sambo längre på ett sexuellt sätt. Får panik när han vill ha sex


    Min första tanke var att du kommer gå miste om mycket i livet om du tycker det är äckligt. Min andra tanke och fundering var att du har varit med om något tidigare i livet som gör att du har de känslorna?
Svar på tråden sexlivet är dött