• Anonym (?)

    Frätande?

    Är väteperoxid 3 % frätande att spruta in i muttan?

  • Svar på tråden Frätande?
  • Embla twopointoh
    Anonym (?) skrev 2020-07-15 09:54:15 följande:

    Är väteperoxid 3 % frätande att spruta in i muttan?


    Även den treprocentiga används som blekmedel, så nej, spruta inte in det i underlivet.
  • Anonym (?)
    Embla twopointoh skrev 2020-07-15 13:14:12 följande:

    Även den treprocentiga används som blekmedel, så nej, spruta inte in det i underlivet.


    Frätande alltså? Men varför står det så mycket gott om den huskuren överallt om den är frätande?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (?) skrev 2020-07-15 13:24:16 följande:
    Frätande alltså? Men varför står det så mycket gott om den huskuren överallt om den är frätande?
    Du ska väl spä ut det? 

    Personligen hade jag gått till läkaren istället för att experimentera med "huskurer" som man läst sig till på nätet. Många huskurer är ren och skär bullshit, vissa kan vara direkt skadliga. 
  • Embla twopointoh
    Anonym (?) skrev 2020-07-15 13:24:16 följande:
    Frätande alltså? Men varför står det så mycket gott om den huskuren överallt om den är frätande?
    Det är en rätt stor skillnad på att använda det på till exempel händerna, och att använda det i underlivet med dess känsliga slemhinnor.


  • Anonym (?)
    Embla twopointoh skrev 2020-07-15 13:53:01 följande:

    Det är en rätt stor skillnad på att använda det på till exempel händerna, och att använda det i underlivet med dess känsliga slemhinnor.


    Men huskuren rekommenderar ju att spruta in det i underlivet...
  • Embla twopointoh
    Anonym (?) skrev 2020-07-15 15:08:42 följande:
    Men huskuren rekommenderar ju att spruta in det i underlivet...
     Jag skulle aldrig spruta in väteperoxid i mitt underliv, men du väljer såklart vad du vill göra med ditt.
  • Anonym (?)
    Embla twopointoh skrev 2020-07-15 15:14:13 följande:

     Jag skulle aldrig spruta in väteperoxid i mitt underliv, men du väljer såklart vad du vill göra med ditt.


    Men jag vill veta vad det värsta som kan hända är om jag skulle göra det..
  • Anonym (?)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-07-15 13:42:16 följande:

    Du ska väl spä ut det? 

    Personligen hade jag gått till läkaren istället för att experimentera med "huskurer" som man läst sig till på nätet. Många huskurer är ren och skär bullshit, vissa kan vara direkt skadliga. 


    Ja jag ska spä ut det. Är det mindre skadligt då?
Svar på tråden Frätande?