• Anonym (O)

    Mogna kvinnor

    Hej! Jag är en ung man på 24 år som undrar om hur många av er kvinnor som fantiserar om att ha sex med mycket yngre killar. Jag vet att jag själv fantiserar väldigt ofta om att ha sex med äldre kvinnor och jag blir så otroligt upphetsad av den tanken! 

  • Svar på tråden Mogna kvinnor
  • Anonym (Tror inte det)

    Tror inte det men vi får se vad du får för svar. menar du kvinnor som är 30 plus?

  • Anonym (30+)

    Jag är drygt 10 år äldre än dig och tänker ofta på killar i din ålder som kk

  • Anonym (Tror inte det)
    Anonym (30+) skrev 2020-07-16 15:48:39 följande:

    Jag är drygt 10 år äldre än dig och tänker ofta på killar i din ålder som kk


    så omkring 20-24? tänker du ofta på det
  • Anonym (30+)
    Anonym (Tror inte det) skrev 2020-07-16 16:15:05 följande:

    så omkring 20-24? tänker du ofta på det


    22 och uppåt. Men ja, tankarna dyker upp då och då, både hemma men om jag ser någon som jag attraheras av. Tanken på en yngre kille lockar helt klart.
  • Anonym (Tror inte det)
    Anonym (30+) skrev 2020-07-16 16:21:21 följande:
    22 och uppåt. Men ja, tankarna dyker upp då och då, både hemma men om jag ser någon som jag attraheras av. Tanken på en yngre kille lockar helt klart.
    Kändes det konstigt i början med dessa tankar är det tabu för kvinnor att träffa yngre? så det händer att du tittar diskret på unga snygga killar när du är ute 
  • Anonym (30+)
    Anonym (Tror inte det) skrev 2020-07-16 16:25:43 följande:

    Kändes det konstigt i början med dessa tankar är det tabu för kvinnor att träffa yngre? så det händer att du tittar diskret på unga snygga killar när du är ute 


    Nej, känns inte konstigt eller tabu. Dem är ju vuxna, men skulle inte vilka ha en seriös relation med någon där det är stor ålderskillnad!

    Tycker ofta att yngre killar stöter på mig och jag kan flirta tillbaka. Jag kan absolut kolla på yngre killar om jag ser någon som lockar.

    Jag skulle vilja ha en enbart sexuell relation med en och samma yngre kille utan några krav eller förväntningar på att inleda en relation. Bara nån som kan matcha min sex drive.

    Hade en onlinefling med en yngre kille, telefonsex och videosex under några månader. Vi träffades aldrig då vi bor i olika länder. Så det var aldrig aktuellt utan bara underhållning för oss bägge. Men såklart inte samma sak som att ha en kk IRL

    Men just nu bara fantasier...
  • Anonym (Tror inte det)
    Anonym (30+) skrev 2020-07-16 16:45:36 följande:
    Nej, känns inte konstigt eller tabu. Dem är ju vuxna, men skulle inte vilka ha en seriös relation med någon där det är stor ålderskillnad!

    Tycker ofta att yngre killar stöter på mig och jag kan flirta tillbaka. Jag kan absolut kolla på yngre killar om jag ser någon som lockar.

    Jag skulle vilja ha en enbart sexuell relation med en och samma yngre kille utan några krav eller förväntningar på att inleda en relation. Bara nån som kan matcha min sex drive.

    Men just nu bara fantasier...
    Låter spännande drömmer du även om det när du sover.
    så gränsen är 22 men om killen hade ett fint ansikte och är 21 skulle du då rucka på gränsen? Tror du rent generellt att en ung kille kring 20 matchar rent sexuellt med en kvinna i 30-årsåldern 
  • Anonym (42 år)

    Jag är 42 år och har för tillfället sex med en 30-årig man. Detta var inget jag planerat, det bara blev så. Jag är gift och min man vet om att jag träffar en yngre man för sex. 30-åringen är mycket trevlig att ha sex med och jag hade säkert kunnat ha sex med ännu yngre män

  • Anonym (30+)
    Anonym (Tror inte det) skrev 2020-07-16 17:10:40 följande:

    Låter spännande drömmer du även om det när du sover.

    så gränsen är 22 men om killen hade ett fint ansikte och är 21 skulle du då rucka på gränsen? Tror du rent generellt att en ung kille kring 20 matchar rent sexuellt med en kvinna i 30-årsåldern 


    I tanken känns 22 som en gräns, men om han känns som en man och inte en pojke och jag klickar skulle 21 inte vara någon väsentlig skillnad såklart.

    Jag tror att de kan matcha bättre bra absolut. Killen är ung, mycket energi och lust och orkar mycket. Kvinnan har mognat, blivit trygg i sig själv och därför mycket bättre på slappna av och dessutom erfarenhet om hennes kropp och mäns kroppar som gör att hon kan tillfredsställa båda. Sex är så oerhört mycket bättre nu än när jag var yngre, ändå har jag alltid gillar sex och njutit. Men nu är det fan magiska orgasmer haha
Svar på tråden Mogna kvinnor