• Pepper­joo
    Sat 18 Jul 2020 18:47
    571 visningar
    11 svar
    11
    571

    Hon spricker när vi har sex , hjälp!

    Jag håller på att bli " halvtokig " . Min fru som har en hudsjukdom får några eksem över kroppen. Ett av de eksemen är vid vagina öppningen. Hon har inte fött barn, så hon är trång. Jag har en grov snopp.

    Följden är att hur mycket sesamolja hon smörjer sig med på veckorna, och hur mycket glidmedel vi än använder , så spricker huden- och hon får ont. Sen avbryter vi samlaget.

    Hon förstår att hon kanske måste operera sig " vidare" i öppningen.

    Jag är sexuellt mycket vital. Jag undrar hur jag ska klara mig vidare, tills detta är löst. Jag älskar henne, vi är gifta, men nu börjar jag titta på andra kvinnor. Och, det är enbart för sex.

    Hur ska jag klara mig igenom den här perioden? Vill ha vaginalt sex. Vill inte göra mig själv eller henne illa. Hjälp!

  • Svar på tråden Hon spricker när vi har sex , hjälp!
  • Anonym (Sde)
    Sat 18 Jul 2020 18:55
    #1

    ?In sickness and in health? Din fru har hälsoproblem som gör att det inte fungerar sexuellt och behöver kanske opereras och du funderar på att vara otrogen? Hoppas inte hon bedrar dig lika lätt om du mot förmodan tillfälligt skulle behöva äta en medicin som gör att du får erektionsproblem. Vilken fantastisk man och stöd du är...

  • Pepper­joo
    Sat 18 Jul 2020 19:03
    #2

    Du är ett anonymt troll. Så skapa en profil, våga stå för vem du är, och förstå att jag lämnar inte min fru för det här. Men jag är inne på 3e perioden, och inte beredd att lägga sexlivet på hyllan.

    Punkt

  • Anonym (Sde)
    Sat 18 Jul 2020 20:17
    #3
    Pepperjoo skrev 2020-07-18 19:03:12 följande:

    Du är ett anonymt troll. Så skapa en profil, våga stå för vem du är, och förstå att jag lämnar inte min fru för det här. Men jag är inne på 3e perioden, och inte beredd att lägga sexlivet på hyllan.

    Punkt


    Finns väl mycket ni kan göra förutom penetrationssex för tillfället. Spelar ingen roll om jag inte skrev anonymt, alla användare är ändå anonyma såvida man inte väljer att gå ut med personlig info. Prata med din fru och roa er på andra sätt.
  • Anonym (?)
    Sat 18 Jul 2020 20:24
    #4

    Tredje perioden?

  • Anonym (Ja)
    Sat 18 Jul 2020 20:35
    #5

    Sex är viktigt i en relation så jag förstår att det är jobbigt för dig och förmodligen ännu jobbigare för din fru. Tyvärr ser jag inget annat än att du får stå ut och ni får ha annat sex än penetrerande under denna period.

    Hur opererar man sig vidare i vaginan? Aldrig hört talas om det, spännande. Vill också bara tillägga att man inte blir mindre trång av att föda barn. Eller i alla fall inte enligt min man och min svåger (jag har fött två barn och min syster har fött tre, alltså min svågers fru).

  • Sat 18 Jul 2020 21:59
    #6

    Jag hoppas att du är ett troll.

    Om inte.... Men herregud! Ha sex på annat sätt....!


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (.)
    Sun 19 Jul 2020 00:42
    #7

    En penisförsnävningsoperation löser problemen ni har. Kemisk kastrering är ett annat alternativ värt att beakta.

  • Sun 19 Jul 2020 00:48
    #8

    Wow.... hon spricker och upplever smärtsamma samlag med dig och du undrar hur du ska stå ut, hur länge du ska klara dig utan och att hon ska operera sig så du får en skön stund. Jag hoppas verkligen detta är en troll tråd. Stackars kvinna!

  • Anonym (Hahah­a)
    Sun 19 Jul 2020 09:01
    #9

    Men detta kan bara inte vara på riktigt? Bra försök till trolltråd, ts.

  • Anonym (Kvinn­a56)
    Mon 20 Jul 2020 09:46
    #10

    Finns nya sorter av lotion för vaginan. Hon kan kanske testa dessa. Finns på apotek. Återfuktar och vårdar.

    Är för kvinnor i klimakteriet som har sköra slemhinnor.

    Olivolja är bra att äta. Hjälper mig. Är 55+

  • Anonym (Bengt­)
    Mon 20 Jul 2020 10:56
    #11

    Min fru fick behandling mot livmoderhalscancer, vilket gjorde att slidan växte igen, delvis. Hon vidgar den med plaststavar som landstinget erbjöd, och stoppar in hormontabletter mot skörhet.

    Vi har inte haft vaginalt sex på snart ett år, annat än en liten bit in ibland. Vi har jätteskönt ändå, smeker och leker och använder glidmedel. Har sex en gång i veckan ungefär.

    Man jag saknar vaginalt sex mycket. Jag tjatar inte på henne, hon vet att det är så, och hon vill också. Men det kan ta ett år till, eller kräva operation.

    Jag har full förståelse för TS frustration. Visst är man solidarisk med sin partner, men samtidigt är det svårt att sluta längta.

    Mitt enda råd är att ni gör det så skönt som möjligt, och att hon naturligtvis måste söka vård för sina problem. 

Svar på tråden Hon spricker när vi har sex , hjälp!