• Anonym (godis­)
    Sun 19 Jul 2020 00:10
    1300 visningar
    14 svar
    14
    1300

    Slicka fitta

    Ja hur många av er tjejer kvinnor gillar att bli slickad vid och i fittan ? ska inte skryta men är duktig med tungan.

  • Svar på tråden Slicka fitta
  • Anonym (Meeh)
    Sun 19 Jul 2020 00:33
    #1

    Ingen favorit, men kan vara trevligt ibland. Skulle lika gärna kunna vara utan det.

  • Anonym (My)
    Sun 19 Jul 2020 09:01
    #2

    I lagom dos.

    Har verkligen inget till övers för män som ska slicka i timmar och sen får man inget annat.

  • Anonym (helen­a123)
    Sun 19 Jul 2020 11:42
    #3

    Förstår inte hur du kan skriva att du kan vara utan det. Det är ju bara det och smekningar en kvinna får orgasm av!

  • Sun 19 Jul 2020 11:47
    #4
    Anonym (helena123) skrev 2020-07-19 11:42:45 följande:

    Förstår inte hur du kan skriva att du kan vara utan det. Det är ju bara det och smekningar en kvinna får orgasm av!


    Fast nej. Många kvinnor får orgasm av samlag. Och det finns många som avskyr oralsex. För mig är oralsex skönt men inte viktigt eftersom jag kan få orgasm av penetration och samlag också.
  • Anonym (Meeh)
    Sun 19 Jul 2020 11:51
    #5
    Anonym (helena123) skrev 2020-07-19 11:42:45 följande:

    Förstår inte hur du kan skriva att du kan vara utan det. Det är ju bara det och smekningar en kvinna får orgasm av!


    Jag kan få orgasm av penetration i vissa positioner. Och jag kan smeka mig själv till orgasm eller låta killen göra det. Majoriteten av gånger killar har slickat mig däremot har jag inte kommit. De har inte varit några höjdare på det. Men de har gillat att ge det och jag har uppskattat det även om jag inte kommit.
  • Anonym (Kvinn­a 41)
    Sun 19 Jul 2020 18:12
    #6

    Trevligt ibland men inget jag behöver eller en favorit när det kommer till sex. Mycket skönare att bli smekt med fingrar. Jag suger hellre än blir slickad.

  • Anonym (Anony­m)
    Sun 19 Jul 2020 20:45
    #7

    Är ju helt fantastiskt när mannen vet vad han gör. Alltid varit skönt, men min nuvarande kille - jösses säger jag bara. Han gillar det o är nog därför han gör det så bra. Skulle inte vilja vara utan det o alla orgasmer det ger.

  • Anonym (Man)
    Sun 19 Jul 2020 22:02
    #8

    Gillar att slicka men vill bli bättre på det.

    Kan DU lämna några tips hur en bra slickare gör för att det blir så bra och skönt för dig?

  • Anonym (My)
    Sun 19 Jul 2020 22:13
    #9
    Anonym (Man) skrev 2020-07-19 22:02:46 följande:

    Gillar att slicka men vill bli bättre på det.

    Kan DU lämna några tips hur en bra slickare gör för att det blir så bra och skönt för dig?


    En bra slickare lyssnar på kvinnan och känner av hennes signaler och hur hon vill ha det. Eftersom det varierar från kvinna till kvinna vad hon gillar och även från gång till gång. En bra slickare kör aldrig sitt eget race.
  • Anonym (Tuppi­s)
    Sun 19 Jul 2020 22:13
    #10
    Anonym (Man) skrev 2020-07-19 22:02:46 följande:

    Gillar att slicka men vill bli bättre på det.

    Kan DU lämna några tips hur en bra slickare gör för att det blir så bra och skönt för dig?


    Tips av mig som man. Först och främst så måste hon vilja att du går ner på henne men det har väl de flesta klart för sig. Sedan är det ju bra om hon säger hur hon vill bli slickad men samtidigt tycker jag det är ganska spännande också om hon inte säger. Då blir det liksom till att upptäcka vad hon gillar och det är sexigt i sig tycker jag. Att liksom upptäcka och läsa av henne var, hur och hur länge och en sak som många gillar (jag gillar det också) är ju att se henne i ögonen samtidigt.

    Lycka till!
  • Anonym (Meeh)
    Sun 19 Jul 2020 22:24
    #11
    Anonym (Man) skrev 2020-07-19 22:02:46 följande:

    Gillar att slicka men vill bli bättre på det.

    Kan DU lämna några tips hur en bra slickare gör för att det blir så bra och skönt för dig?


    Inte för blött och slabbigt, lite friktion vill jag fortfarande ha. Gärna smeka min kropp samtidigt, grabba tag i mina skinkor, mycket kyssar och nafsande på insidan av mina lår innan. Ska du pulla så jobba med fingrarna bara nån cm in mot främre väggen. Finns inget värre än när killen bara tror att man kan sticka in fingrarna och lyckas med att både riva en och slå mot livmodertappen. Ska du använda fingrarna så gör det ordentligt. Annars distraherar det från mun arbetet. Hellre en gnidande ?polerande? rörelse med fingrarna än huggande rörelse in och ut. Det ger mig inget.

    Jag vill gärna ha smekningar mjuka och lite fastare runt hela vulvan samtidigt som killen suger och flickar med tungan över klitoris varvat med att slicka hela området runt blygdläpparna. Jag vill inte ha för intensiv stimulans på klitoris utan strax runt omkring. Lyssna på andningen och läs av när det känns bra. När jag är på väg att komma vill jag inte att killen helt plötsligt ändrar metod eller stimulans. Jag vill ha det precis så som han gjorde när jag började komma. När jag kommer vill jag ha sug och tungan mot slidöppningen. Och gärna ett finger i röven mot slutet.

    Men alla gillar väl olika. Det är så jag vill ha det.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Sun 19 Jul 2020 23:30
    #12
    Anonym (godis) skrev 2020-07-19 00:10:43 följande:

    Ja hur många av er tjejer kvinnor gillar att bli slickad vid och i fittan ? ska inte skryta men är duktig med tungan.


    Tycker det är rätt ointressant att bli slickad. Hade klarat mig utan. Finns mängder av betydligt skönare saker att göra
  • Anonym (Kvinn­a)
    Sun 19 Jul 2020 23:34
    #13
    Anonym (helena123) skrev 2020-07-19 11:42:45 följande:

    Förstår inte hur du kan skriva att du kan vara utan det. Det är ju bara det och smekningar en kvinna får orgasm av!


    Va? Jag tycker också att det är rätt ointressant att bli slickad. Finns betydligt skönare saker att ägna sig åt. Föredrar wand på klitoris/smek på klitoris i kombo med penetrering - antingen vaginalt eller analt. Så härliga orgasmer. En del kvinnor kan ju dessutom komma av enbart penetrering även om majoriteten inte gör det
  • Anonym (Theåd­åra)
    Mon 20 Jul 2020 08:48
    #14

    Gillar det skulle inte kunna vara utan

Svar på tråden Slicka fitta