• Redgoldgreen

Min fru ljuger för mina barn

Har hon varit tillsammans med honom länge? Det påverkar ju om det håller, det är bättre att det blir något hållbart än en som sen försvinner direkt. Men oavsett är det inte bra. Är det små barn är de lite mer flexibla, iaf min erfarenhet. Du borde prata med henne om att barnens bästa skulle vara att få landa i det nya i lugn och ro, helt utan inneboende. Pojkvän eller ej. Jag introducerade mina barn för flera killar innan jag hittade honom jag lever med idag, jag ångrar det jättemycket även om vi bara umgicks och aldrig flyttade ihop. Hon kan inte tänka på sig själv i detta läget, hon har massa tid att träffa killen när barnen är hos dig. Då får hon leva lite knapert ett halvår, kan ju söka bostadsbidrag. Du kan vädja till henne, men inte tvinga henne tyvärr. Att hon själv tänker ljuga visar ju bara att hon inte är direkt stolt över sitt val.

• Redgoldgreen
    Anonym7890 skrev 2020-08-22 01:39:53 följande:

Hej

Lite update.

Grabben är ett nervvrak då han är jättebesviken på sin mamma när han förstod att hon ljugit för henne och kastat skit på mig. Han tycker verkligen inte om att bo med en främling. Har fått tid hus bup.

Dottern har inte ens fått veta att den nya inneboende är mammas nya kille trots att mamman berättat för grabben. Väldigt förvirrande för barnen.

Nu ska de leta ny lgh igen fast de bara bott ihop 4 veckor. Dottern säger att mamma och den nya killen inte pratar med varandra längre.

Har pratat med hennes CREW och några av tjejerna tycker att hon skött det så himla dåligt under skilsmässan.

Fint att få kärlek från de som man trodde skulle ta hennes parti i ur å skur.

Jag själv har landat hyffsat mentalt, the only whay is up????

Jag ger så mycket kärlek och närhet som jag kan till barn. Har fått en helt ny kontakt med mina underbara älsklingar??

Skönt att höra att du och barnen har det fint ihop. Alltså hon har väl kraschat totalt. Alla är ju inte så starka, vissa måste leva i nån ny kärleksbubbla för att stå ut med en separation, även om det drabbar barnen. Hon är ju för svag för att palla själv, men det är ändå så sjukt egoistiskt mot barnen. Bättre om hon bara åkt i väg och hittat sig själv eller nåt, även om hon träffat barnen lite mindre. Hade jag varit du hade jag känt lite ljuv hämnd i att dom nu inte ens pratar. Men det kortaste strået fick ju din son, väldigt sorgligt. Men barn repar sig vet du!
Svar på tråden Min fru ljuger för mina barn