• Anonym (Ella)

    Det här med penisen

    Jag har precis träffat min första seriösa pojkvän och vill inte fråga honom detta så därför tar jag det här. Jag har alltid trott att penisen slaknar efter utlösning, men hans står upp även strax efter. Är detta normalt?

    Inga dryga kommentarer, tack.

  • Svar på tråden Det här med penisen
  • Anonym (Tuppis)

    Lite olika för mig. Ibland kan jag fortsätta en runda till och ibland inte så han är fullt normal. Om du vill kan du ju ge honom en egoboost genom att säga att du gillar att han fortfarande är hård.

  • Anonym (Man 55)

    Är nog ganska vanligt. I yngre dar när man var riktigt sugen kunde jag fortsätta direkt utan paus.

  • Anonym (Äldre)

    När man är ung och kåt klarar man ett par utlösningar på raken. Jag snart 70 klarar bara en. Sen får jag vänta till nästa dag. 

  • Anonym (K)

    Olika varje gång.

    Ibland kan den slakna innan jag fått ut den. Ibland blir jag förvånad hur hård jag är lång tid efter.

    Så inget onormalt. Allt styr, trötthet, kåthet, tid sen sist osv. Ofta vet jag inte själv varför det blir som det blir men bara acceptera att det är som det är.

  • Xzx
    Anonym (Ella) skrev 2020-07-22 12:39:30 följande:

    Jag har precis träffat min första seriösa pojkvän och vill inte fråga honom detta så därför tar jag det här. Jag har alltid trott att penisen slaknar efter utlösning, men hans står upp även strax efter. Är detta normalt?

    Inga dryga kommentarer, tack.


    Nej det är väldigt ovanligt, men för vissa är det så ibland. Min kan fortsätta stå om det var väldigt länge sedan jag kom, men oftast slaknar den.
  • Anonym (Helt i sin ordning)

    Det är normalt och helt i sin ordning. Är han ung så är det inget konstigt alls.

    Så klart finns det yngre som också slaknar på en gång men det vanligaste är att det inte är så. Nu pratar jag om precis efter utlösning.

    Efter en eller ett par minuter brukar de flesta börja slakna om man inte fortsätter och trigga igång honom igen men det är inte som man ser ibland på gamla p-rullar från 80-talet där killens snopp dör bokstavligt talat på en gång efter att ha pumpat tjejen full med sperma. haha

    Njut!

  • Anonym (Ella)
    Anonym (Helt i sin ordning) skrev 2020-07-23 20:10:55 följande:

    Det är normalt och helt i sin ordning. Är han ung så är det inget konstigt alls.

    Så klart finns det yngre som också slaknar på en gång men det vanligaste är att det inte är så. Nu pratar jag om precis efter utlösning.

    Efter en eller ett par minuter brukar de flesta börja slakna om man inte fortsätter och trigga igång honom igen men det är inte som man ser ibland på gamla p-rullar från 80-talet där killens snopp dör bokstavligt talat på en gång efter att ha pumpat tjejen full med sperma. haha

    Njut!


    Han är 29 år så inte purung precis. Jag tycker den står upp ett bra tag efteråt, den liksom slaknar inte någonting mellan gångerna. Den typ är mjuk, men står ändå upp!
  • Anonym (K)
    Anonym (Ella) skrev 2020-07-23 21:15:43 följande:
    Han är 29 år så inte purung precis. Jag tycker den står upp ett bra tag efteråt, den liksom slaknar inte någonting mellan gångerna. Den typ är mjuk, men står ändå upp!
    Jag är 39 och kan få så ibland., Så jag tror du kan vara lugn.

    Förresten vad är du orolig över? Om det vore något fel så skulle nog han som äger penisen reagerat på det för länge sen tror du inte det? :)
Svar på tråden Det här med penisen