• Anonym (Alltid redo)

    Jag är alltid kåt

    Jag är 24 år och har alltid runkat 2 gånger per dag. Under sommarlov och liknande har det varit som mest 10-11 gånger någon dag, men annars kanske 3-4 när jag varit ledig.

    Saken är den att jag alltid alltid, varit väldigt sexsugen men väntade med sex ett tag eftersom att jag ville att det skulle vara en speciell och känner någorlunda samma sak fortfarande.

    Jag ser däremot ganska bra ut och när jag och en tjej börjar komma nära får jag galen sex drift...
    Tjejer brukar kommentera det men aldrig på ett negativt sätt, de känner sig bara bekräftade och åtråvärda när jag kanske smeker deras midja och smyger in lite kyssar i nacken här och var..

    Men tänkte på det idag, därför jag skulle egentligen träffa en tjej denna helgen men nu blev det inte så. Jag har runkat 2 gånger på jobb idag för att det helt enkelt tog för mycket fokus att sitta och vara kåt.

    Finns det någon som känner igen sig?

  • Svar på tråden Jag är alltid kåt
  • Anonym (Onanismurfen)

    Jag är också alltid kåt. Runkar två ibland tre gånger om dagen. Tror det är mer normalt än vad folk tror.

  • Anonym (Mickan)

    Tjej här. Onanerar också mycket, tänker på sex dagligen och ofta kåt. Väldigt jobbigt när man har en partner som inte har samma sexdriv.

  • Anonym (Tjohoo)
    Anonym (Mickan) skrev 2020-07-24 19:33:25 följande:

    Tjej här. Onanerar också mycket, tänker på sex dagligen och ofta kåt. Väldigt jobbigt när man har en partner som inte har samma sexdriv.


    Förstår att du är sugen att få något i dig, det är väl en härlig känsla!
  • Anonym (Eli)

    En fråga. Ni killar som runkar flera gånger om dagen, blir inte satsen rätt liten, jämfört med om ni håller upp ett par dagar?

  • Anonym (Tjohoo)
    Anonym (Eli) skrev 2020-07-24 20:15:05 följande:

    En fråga. Ni killar som runkar flera gånger om dagen, blir inte satsen rätt liten, jämfört med om ni håller upp ett par dagar?


    Jo den kan omöjligt bli något efter några tömningar
  • Anonym (Alltid redo)
    Anonym (Tjohoo) skrev 2020-07-24 20:21:35 följande:
    Jo den kan omöjligt bli något efter några tömningar
    Även de dagar när jag varit uppe i kanske 10 ggr så kommer det sats när jag kommer, men absolut inte samma mängd, det är bara någon enstaka droppe vid det laget.

    Men om jag kommer 2-3 gånger så kommer det ändå en okej sats.

    Håller jag mig i, ja det räcker nog med 1-2 dagar, så är det en fontän. Då och då brukar jag göra det för skojs skull och hålla mig i 3+ dagar, göra mig kåt under dagen när jag vet att jag ska ha sex på kvällen, ha långt förspel och sedan komma på tjejens mage/bröst(och det blir lätt ansikte med men det är alltid "en olyckshändelse") haha.

    Men så min lilla fabrik där nere är i full gång. Men om man gör det för ofta är man så galet seg till att göra något annat...
Svar på tråden Jag är alltid kåt