• Anonym (Glid)

    Glidmedel, akut hjälp!

    Tänkte köpa glidmedel inför het träff, men har skitdålig koll på vad som är bra. Vill ju ha nåt som håller glidet länge (planerar sex hela natten hehe), som är drygt, och som är billigt (har inte råd med dom dyra märkena). Jag har hittat RFSU klick natural glide som har ett rimligt pris, men är det bra?? Hur drygt är det/hur mycket behöver man ta åt gången? Hur bra glid ger det? Hur länge håller glidet?

    Utöver erfarenheter av just RFSU klick natural glide vill jag gärna ha tips på andra glidmedel också, som är billiga men ändå bra. Rejta gärna utifrån frågorna: Hur drygt är det/hur mycket behöver man ta åt gången? Hur bra glid ger det? Hur länge håller glidet?

    Superdupertack till alla som vill hjälpa mig! Solig

  • Svar på tråden Glidmedel, akut hjälp!
  • Anonym (Glid)
    Anonym (Glad) skrev 2020-07-25 11:27:10 följande:

    Glidslem aco apoteket

    Tok billig och dryg


    Tack! Hur länge "håller" den ungefär?
  • Anonym (Glid)
    Anonym (Oliver) skrev 2020-07-25 11:48:29 följande:

    Olivolja


    Tack för svar! Men funkar det lika bra som riktigt glidmedel? Håller det i sig lika länge?
  • Anonym (Oliver)
    Anonym (Glid) skrev 2020-07-25 12:07:33 följande:

    Tack för svar! Men funkar det lika bra som riktigt glidmedel? Håller det i sig lika länge?


    Funkar bra! Hur skillnaden är i hållbarheten vet jag inte. Men pröva så får du se!
  • Anonym (Varför?)

    Varför behöver du glid blir du inte våt när du är kåt? Jag använder RFSU som du själv skriver om. Behöver bara lite i inledningen av sexet sen kommer det naturliga våta när jag blir kåtare. 

  • Anonym (NoNoNo)
    Anonym (Oliver) skrev 2020-07-25 11:48:29 följande:

    Olivolja


    Använd aldrig olja, vaselin, hudkräm eller annat fett tillsammans med kondom. Kondomen försvagas och kan gå sönder.
  • Anonym (Oliver)
    Anonym (NoNoNo) skrev 2020-07-25 19:18:58 följande:

    Använd aldrig olja, vaselin, hudkräm eller annat fett tillsammans med kondom. Kondomen försvagas och kan gå sönder.


    True true
  • Anonym (Glid)

    Tack så mycket för alla svar! ACOs glidslem var slut, så det blev RFSUs trots allt 


    Anonym (Varför?) skrev 2020-07-25 19:06:30 följande:

    Varför behöver du glid blir du inte våt när du är kåt? 


    Jo, fast mannen ifråga är STOR, så tänkte det skulle underlätta :)
Svar på tråden Glidmedel, akut hjälp!