• modell
    Sun 26 Jul 2020 18:45
    752 visningar
    12 svar
    12
    752

    sola och bada i vanliga kalsonger

    Hej   jag har alltid gillat att sola och bada i bara kalsongerna och jag tror knappt att jag har några badbyxor ens.
    brukar ha tunna bomulls kalsonger av märket Sloggi 
    det är sällan någon som reagerar men det skulle vara intressant att veta vad ni tänker när ni ser en kille i bara kalsonger på stranden

  • Svar på tråden sola och bada i vanliga kalsonger
  • Anonym (Man)
    Sun 26 Jul 2020 18:46
    #1

    Skulle inte ens notera det. Who cares?

  • modell
    Sun 26 Jul 2020 18:59
    #3

    dom flesta bryr sig nog inte men det är inte alla som skulle bada i kalsonger på en badplats med mycket folk 

  • Anonym
    Sun 26 Jul 2020 19:02
    #4

    Ofräsch skulle jag tycka.

  • Anonym (C)
    Sun 26 Jul 2020 19:17
    #5

    Allvarligt, NEJ! Sådär kan du ju inte gå runt på en badplats :D Skaffa BADSHORTS!

  • Anonym (Hho)
    Sun 26 Jul 2020 19:17
    #6

    Blä.

    Det ser ut som att man inte bryr sig. Ofräscht.

    Min pappa gjorde sådär när jag var barn och det var så pinsamt. Mina kompisar brukade skratta åt mig och retas för att farsan gjorde så.

    Så pinsamt. Man saknar sociala koder, tycker jag.

  • Anonym (Hjkjk­)
    Sun 26 Jul 2020 19:27
    #7

    Blä .

  • Anonym (Skärp­ning!)
    Sun 26 Jul 2020 19:39
    #8

    Nej. Nej, nej och åter nej. Inte vett och etikett alls såvida det inte är en helt privat strand.

  • Anonym (Anna)
    Sun 26 Jul 2020 19:46
    #9

    Det finns badkläder av en anledning, använd dem. Materialet på badkläder skiljer sig från det som använda i vanliga kallingar, dem du har på dig på bilden skulle nog bli snudd på genomskinliga i vatten.

  • modell
    Sun 26 Jul 2020 20:07
    #10

    det finns badkläder för att klädindustrin ska tjäna pengar också:)
    om man badar på badhus så ska man så klart ha badbyxor för annars bryter kloret ned tyget i kalsongerna 

  • Anonym (Blää)
    Sun 26 Jul 2020 20:33
    #11

    Kalsonger torkar ju sååå långsamt.

  • Mon 27 Jul 2020 03:01
    #12

    Om jag såg dig sådär skulle jag nog tänka ?Stackarn har visst glömt badbyxorna hemma. Pinsamt att se.?. Skulle jag se dig typ nästa dag med skulle jag tänka ?Men asså, varför kan han inte ha badkläder som alla andra här på stranden...wtf!? :/

    Näe asså, det där duger inte på en offentlig badstrand. Det finns badbyxor från typ en hundring så köp ett par nu vetja.

  • Anonym (Hho)
    Mon 27 Jul 2020 08:52
    #13

    Verkar som att du är nöjd med att visa upp dig sådär

Svar på tråden sola och bada i vanliga kalsonger