Inlägg från: Entusiastisk |Visa alla inlägg
  • Entusiastisk

    Fertilitetsvänner<3

    Hej allihop!

    Tänkte vi kunde ha en samlad tråd för oss som vill följas åt genom livet. Först till plus, genom graviditeten till bf fram till vi får våra efterlängtade barn!

    Och kanske vi tom kan träffas irl en dag för de som vill!

    Vi kan ju ha en liten lista som uppdateras med våra bim kontinuerligt och de som plussar med resp. bf.

    Sen bara prata om allt mellan himmel och jord :)

    Kram<3

  • Svar på tråden Fertilitetsvänner<3
  • Entusiastisk
    Jensan88 skrev 2020-07-26 21:59:04 följande:

    Jag hakar gärna på :) BIM 8/8


    Vad kul!

    Ska vi börja med en lista så hoppas vi att vi alla väldigt snart får byta bim mot bf <3

    BIM 11/8, Entusiastisk, 31 år, Helsingborg, andra barnet
  • Entusiastisk

    Och kanske en liten presentation :)

    Är 31 år och bor i Helsingborg tillsammans med min bättre hälft som är 33år(34 i år) och vår underbar dotter född april-18.

    Jag är hemma-mamma på heltid, verkligen världens bästa jobb!

    Vi är en väldigt aktiv familj som gillar att vara ute på äventyr och älskar att resa. Gillar även träning och hälsa:)

    Ska bli kul att bli ett litet gäng här och följas åt hela vägen :)

  • Entusiastisk

    Åh vad kul att få veta lite mer om er <3

    vad härliga liv ni alla verkar ha, var och en på sitt sätt!

    Ska bli mysigt att få följa allas "resa" från början till slut på något sätt(så mycket man vill såklart). Tycker det är lite tråkigt i bimtrådarna för de som plussar försvinner helt till nya bf trådar och sen bildas flera bimtrådar för nästa månad så man tappar bort varandra.. Så vad kul ni vill följas åt lite här :)

  • Entusiastisk
    ellie86 skrev 2020-07-28 19:09:48 följande:

    Augustitråden är så härligt peppig så jag hänger gärna med här! :)

    Jag är 33 (34 i december) och min sambo fyllde nyss 35. Vi har en 15-månaders son som vi nu gärna vill skaffa syskon till <3 Jag bor i Lund och är just nu föräldraledig men har inskolning om några veckor så om allt går som planerat så är jag tillbaka på jobbet igen sista augusti. 

    Har haft riktigt oregelbunden mens så vet inte riktigt när jag har BIM förrän jag hittat min ägglossning, så får fylla på efter hand antar jag :)


    Vad kul att du vill hänga på :)

    Ska bli roligt att följa er alla framöver.. Känns kanske som vi mest kör i augustitråden ut eller och sen hoppar in här och kan fortsätta följa varandra? Vad tror ni <3
  • Entusiastisk
    Jenzia skrev 2020-07-29 06:55:20 följande:

    Jag är en sådan där rackare som inte använder FB, får fundera på om jag joinar eller inte


    Nej är det sant :( jag är inte aktiv alls längre på Facebook men har en iaf..

    Vill ju såklart ha med dig, om du vill såklart <3
  • Entusiastisk
    H0nd3ndär skrev 2020-07-29 11:12:03 följande:

    Har ansökt även att jag tycker alla grupper på fb som är sökbara är lite läskiga. Antar att jag är lite nöjig. Men efter ett tag när de flesta ansökt kanske den går att göra helt hemlig?

    Här åkte jag tyvärr ner helt på dag 1 idag, så ska ta och ändra mitt BIM.


    Det kan vi göra helt säkert :)

    Vad tråkigt :( tur vi har varandra så vi kan stötta.. Hur mår du?
  • Entusiastisk
    Jensan88 skrev 2020-07-29 15:06:59 följande:

    Jag har gjort gruppen dold så de som vill vara med kan skicka meddelande här på FL till mig och beskriva hur er profilbild ser ut så lägger jag in er gruppen. :) Ingen ska behöva känna sig otrygg.


    Vad bra! Jag kan inte göra det förrän ikväll eller imorgon men vill gärna vara med alltså :)
  • Entusiastisk
    Fialoppanmedknuff skrev 2020-07-29 21:13:48 följande:

    Hej! Får jag vara med här trotts att jag inte riktigt har koll på BIM? Har precis fått ett missfall så ligger hemma och väntar på att sluta blöda.

    Jag är 26 snart 27 år bor i halmstad med min sambo och vi försöker med vårt första barn


    Klart du får :)

    usch, beklagar verkligen:( Vilken vecka var du i :(
    Hoppas kroppen snart startar igång igen <3

    Kram
  • Entusiastisk
    Hallondröm1111 skrev 2020-07-30 23:55:05 följande:

    Hej på er!

    Jag har följt de flesta av er i BIM-augustitråden och brukar inte vara med och skriva (tycker också att FL är ganska jobbigt att använda i telefonen?), men kan inte låta bli nu eftersom ni verkar så himla härliga allihopa! Jag vill gärna vara med i gemenskapen både här och i fb-gruppen (skickar ett meddelande till dig Jensan!).

    Jag är 29, precis som min man, och vi har en vild son född i september -19 som vi gärna vill ge ett syskon. Är på fjärde försöket nu och tycker att det känns TUNGT eftersom min cykel verkar krångla. Har tidigare blivit diagnostiserad med PCOS vilken verkar vara tillbaka nu då ÄL spökar. Googlar ihjäl mig och är ganska nördig i det här med fertilitetsförståelse vilket jag får känslan av att det inte bara är jag i den här gruppen som är?

    Hoppas på massa plus nu i augusti!


    Vad roligt :D klart du ska hänga på!!

    Alltid jobbigt när det inte går som man vill.. Du är inte ensam<3 och ännu jobbigare såklart med pcos och äl krångel :(

    Härligt med en till som gillat nörda in sig i fertilitetsförståelse!! Kvinnokroppen ÄR ju verkligen fascinerade!

    Ska bli roligt att följas åt och hoppas du snart får plus <3

    Kram
  • Entusiastisk
    saraama skrev 2020-08-09 15:17:08 följande:

    Kommer du inte med i gruppen på Facebook snart? =)


    Amen herregud.. Helt glömt bort! Förlåt! Löser det asap <3
  • Entusiastisk
    Jensan88 skrev 2020-08-09 17:44:52 följande:
    Kan inte skriva till dig för du har privat presentation :(
    Försökt skriva till dig men står att medlemmen inte finns:/ försöker se om jag kan göra min profil oprivat ^^
  • Entusiastisk
    Ssandra skrev 2020-08-09 20:00:52 följande:
    Va med i våran grupp annars om du vill :) vi är 8 medlemmar nu!
    Vad snällt men jag har hängt ihop med de andra tjejerna i augustitråden :)
  • Entusiastisk
    Jensan88 skrev 2020-08-09 17:44:52 följande:
    Kan inte skriva till dig för du har privat presentation :(
    Nu har det gått att skicka meddelande så hoppas du fått det:) kram 
Svar på tråden Fertilitetsvänner<3