• Anonym (!)
    Mon 27 Jul 2020 10:35
    72 visningar
    5 svar
    5
    72

    Dominant

    Har ett problem, min pojkvän blir väldigt dominant som förbytt vid sex.

    Han kan i bland glömma bort vad han gör, i bland när han tex pullar mig så kan han råka göra illa mig.

    När jag säger aj så blir han jätte ledsen över att han råkar göra illa mig.

    Han har aldrig någonsin haft problem med sex förut, men är inte van att ha normal sex, Som han säger.

    Har kommit till det stadiet, att han knappt vågar ha sex med mig. Då han är rädd att han ska tappa det och råka göra illa mig.

    Har försökt få honom att förstå att bara för att jag säger aj någon gång så kan vi ju ändå fortsätta.

    Vet inte riktigt vad jag vill med detta meddelande Igentligen.

    Kanske vara skriva av mig, eller få något råd.

  • Svar på tråden Dominant
  • Anonym (Domin­ant man)
    Mon 27 Jul 2020 10:38
    #1

    Man kan vara bestämd och hård men då måste men känna av och göra det med känsla, säg det till din partner.Cool

  • Anonym (!) Trådstartaren
    Mon 27 Jul 2020 10:42
    #2

    Tack

  • Xzx
    Mon 27 Jul 2020 11:01
    #3

    Att var dominant ska INTE förväxlas med att vara oaktsam...

  • Mon 27 Jul 2020 11:06
    #4

    Skulle inte kalla det han är för dominant. Mer oaktsam och kanske också lite klumpig

    Att vara dominant är ett aktivt val som är förenat med mycket lyhördhet, aksamhet och samspel.

    Mitt tips till dig: prata, prata och prata. Var öppen och ärlig och säg att du förväntar dig detsamma av honom. Han måste ta ansvar för vad han gör!

    Lycka till

  • Anonym (Likad­an, typ)
    Mon 27 Jul 2020 13:58
    #5
    Anonym (!) skrev 2020-07-27 10:35:52 följande:

    Har ett problem, min pojkvän blir väldigt dominant som förbytt vid sex.

    Han kan i bland glömma bort vad han gör, i bland när han tex pullar mig så kan han råka göra illa mig.

    När jag säger aj så blir han jätte ledsen över att han råkar göra illa mig.

    Han har aldrig någonsin haft problem med sex förut, men är inte van att ha normal sex, Som han säger.

    Har kommit till det stadiet, att han knappt vågar ha sex med mig. Då han är rädd att han ska tappa det och råka göra illa mig.

    Har försökt få honom att förstå att bara för att jag säger aj någon gång så kan vi ju ändå fortsätta.

    Vet inte riktigt vad jag vill med detta meddelande Igentligen.

    Kanske vara skriva av mig, eller få något råd.


    Jag är likadan haha...

    Jag är hur snäll och social och trevlig som helst i vanliga fall. När jag för mig utomhus är jag en gentleman och folk ser mig bara som en respekterad och bra kille.

    I sängen blir jag ett monster. Har slitit av kläder från tjejer(billiga kläder och från tjejer som jag varit nära med, inga ons och liknande haha), jag kysser, jag bestämmer ställning, jag bestämmer om hon suger och när hon suger osv...

    Men har aldrig haft någon som ber mig sluta eller när vi pratar om det så brukar det ofta säga att "gör inget annorlunda, fortsätt så och styr mig" typ...

    Detta är ändå tjejer som tidigare varit någorlunda dominanta eller som är vana vid "vanligt sex". Jag kan också uppskatta vanligt sex, men att verkligen knulla tjejen jag är med går jag igång på ordentligt. Se röven röd, håret och frisyren helt förstörd och hon helt slut, men nöjd. Finns inget bättre...

    Men mellan er så är kommunikationen viktigt. Om du kan uppskatta hans dominans så gäller det för dig att berätta för honom på vilket sätt. Jag har varit med tjejer som älskar att jag är hårdhänt, men verkligen inte gillar smisk. Samma sak så vissa tjejer tycker det är sexigt när jag munknullar dem, vissa får kväljningar och vill knappt fortsätta efteråt.

    Det är för mig ett otroligt sexigt sätt att ha sex på, men det kräver också att man vet vad den andra gillar eftersom att det lätt kan bli fel och då blir det motsatsen till sexigt.
Svar på tråden Dominant