Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Utbrytning från en annan tråd: hur ser denna rumpa ut?

Mån 27 jul 13:46 Läst 0 gånger Totalt 32 svar
    Anonym (solst­ing?)
    Visa endast
    Mån 27 jul 13:46

Jag såg i den andra tråden, den om sexism, att det fanns någon som ville bryta ut just denna del och skapa en omröstning. Så jag tog mig friheten att göra just det. Då kan vi också lyfta den diskussionen till denna tråd istället, och så får sexismdiskussionen frodas i den andra tråden. Jag ber om ursäkt till Familjeliv om detta bryter mot reglerna, ta i så fall bort denna tråd.

Det handlar egentligen bara om hur folk uppfattar rumpan. Är den pytteliten eller är den normal? Eller kanske stor? Är det vältränad och tight, eller är den lite fet?

Jag förvånades av hur många som skrev att den var liten och tight. Själv tycker jag den ser ut som en stor och lätt fläskig bakdel. Inte på något fult eller negativt sätt. Jag tycker den ser glansig och fet ut. Jag förstår inte var man får det vältränade ifrån.

Nej jag vet, egentligen spelar det ingen roll, men eftersom åsikterna uppenbarligen går isär något fruktansvärt vill jag ändå höra lite röster här.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Anonym (solst­ing?) Trådstartaren
    Visa endast
    Mån 27 jul 13:47 #1
  • Anonym (GetRe­al)
    Visa endast
    Mån 27 jul 13:49 #2

Jag saknar alternativet "tråkig". Jag förväntade mig ett foto på en riktig rumpa, inte en trist dataspelsrumpa.

Visa endast
    Mån 27 jul 13:51 #3
    Anonym (GetReal) skrev 2020-07-27 13:49:50 följande:

Jag saknar alternativet "tråkig". Jag förväntade mig ett foto på en riktig rumpa, inte en trist dataspelsrumpa.

Om du besöker den här tråden:

www.familjeliv.se/forum/thread/80544650-vad-ar-sexism-ar-det-har-sexism

Får du sammanhanget.
  • Anonym (Trams­!)
    Visa endast
    Mån 27 jul 14:00 #4

Oäkta. Vägrar rösta mao.

Visa endast
    Mån 27 jul 14:01 #5
    Anonym (Trams!) skrev 2020-07-27 14:00:45 följande:

Oäkta. Vägrar rösta mao.

För att förtydliga är denna tråd till för dem som var aktiva i den andra tråden.
  • Anonym (Y)
    Visa endast
    Mån 27 jul 14:06 #6

Orka bry sig om tecknade rumpor.

• Mån 27 jul 14:09 #7 +1

Det finns ju Kebenekaise och så finns det ju Mount Everest. Men det där är fan än den högsta (och bredaste) bergstoppen på den ännu oupptäckta jätteplaneten P. Raktarsle 1337.

Visa endast
    Mån 27 jul 14:10 #8
    Aikido skrev 2020-07-27 14:09:38 följande:

Det finns ju Kebenekaise och så finns det ju Mount Everest. Men det där är fan än den högsta (och bredaste) bergstoppen på den ännu oupptäckta jätteplaneten P. Raktarsle 1337.

Hahaha, älskar din humor din legendar!
  • Mån 27 jul 14:11 #9

Oj då. Ordet "värre" ska med också någonstans i inlägget ovan. Uppmärksamma läsare får infoga på valfri plats.

Visa endast
    Mån 27 jul 14:17 #10
    Aikido skrev 2020-07-27 14:11:08 följande:

Oj då. Ordet "värre" ska med också någonstans i inlägget ovan. Uppmärksamma läsare får infoga på valfri plats.

Hmm, här hänger jag dock inte med. Ser inte alls var "värre" skulle passa in?
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll