• Anonym (frustrerad)

    Helt olika sexuellt

    Träffar en underbar man. Vi klickar på så många plan och fungerar verkligen jättebra tillsammans. 


     


    MEN vi är helt olika sexuellt. Först hade jag lite problem med att han verkligen är "liten" och jag gillar de lite större Men tänkte att det är ytligt av mig. Så har börjat träna och hoppas på att bli tightare och därav gilla den lite mer. 


    Men så är de allt de andra, han älskar om att tjejer rider, jag gillar de inte. Jag vill suga kuk, han tycker inte alls om det. Jag vill ha hårda tag, han vill vara så vanlij och mjuk att det knappt känns. 


     


    Jag gillar att ha en man över mig, som sätter på mig hård och skoningslöst. 


    Han vill vara underst och att hon rider, mjukt och lätt. 


     


     


    HUR får man det att fungera?

  • Svar på tråden Helt olika sexuellt
  • MammAmma

    Ugh, hade tyvärr inte funkat för mig. Jag var faktiskt i just samma sits nu i vintras, fast han hade åtminstone bra kuk. Han var så perfekt för mig på alla andra plan, men jag kunde inte fortsätta träffa honom eftersom sexet gjorde mig så sjukt uttråkad och det är viktigt för mig att sexlivet är tillfredställande.

  • Anonym (frustrerad)
    MammAmma skrev 2020-07-27 16:47:24 följande:

    Ugh, hade tyvärr inte funkat för mig. Jag var faktiskt i just samma sits nu i vintras, fast han hade åtminstone bra kuk. Han var så perfekt för mig på alla andra plan, men jag kunde inte fortsätta träffa honom eftersom sexet gjorde mig så sjukt uttråkad och det är viktigt för mig att sexlivet är tillfredställande.


    Sjukt trist att höra. Allt annat är så bra, men såklart var ju något tvunget att inte vara bra. Åh det vart sexlivet. 


    Känner mig så kluven, kommer troligen ständigt fantisera om att få ett ordentligt ligg. 

  • Anonym (Nyfiken)
    MammAmma skrev 2020-07-27 16:47:24 följande:

    Ugh, hade tyvärr inte funkat för mig. Jag var faktiskt i just samma sits nu i vintras, fast han hade åtminstone bra kuk. Han var så perfekt för mig på alla andra plan, men jag kunde inte fortsätta träffa honom eftersom sexet gjorde mig så sjukt uttråkad och det är viktigt för mig att sexlivet är tillfredställande.


    Pratade du med honom om hur du ville ha det ?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (frustrerad) skrev 2020-07-27 16:37:13 följande:

    Träffar en underbar man. Vi klickar på så många plan och fungerar verkligen jättebra tillsammans. 

     

    MEN vi är helt olika sexuellt. Först hade jag lite problem med att han verkligen är "liten" och jag gillar de lite större Men tänkte att det är ytligt av mig. Så har börjat träna och hoppas på att bli tightare och därav gilla den lite mer. 

    Men så är de allt de andra, han älskar om att tjejer rider, jag gillar de inte. Jag vill suga kuk, han tycker inte alls om det. Jag vill ha hårda tag, han vill vara så vanlij och mjuk att det knappt känns. 

     

    Jag gillar att ha en man över mig, som sätter på mig hård och skoningslöst. 

    Han vill vara underst och att hon rider, mjukt och lätt. 

     

     

    HUR får man det att fungera?


    Samma fråga till dig ts.

    Har du pratat om allt det här för honom?
  • MammAmma
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-27 16:52:33 följande:

    Pratade du med honom om hur du ville ha det ?


    Det gjorde jag. Han var inte bekväm med hur jag ville ha det ibland.
  • Anonym (Var i samma sits)
    Anonym (frustrerad) skrev 2020-07-27 16:37:13 följande:

    Träffar en underbar man. Vi klickar på så många plan och fungerar verkligen jättebra tillsammans. 


     


    MEN vi är helt olika sexuellt. Först hade jag lite problem med att han verkligen är "liten" och jag gillar de lite större Men tänkte att det är ytligt av mig. Så har börjat träna och hoppas på att bli tightare och därav gilla den lite mer. 


    Men så är de allt de andra, han älskar om att tjejer rider, jag gillar de inte. Jag vill suga kuk, han tycker inte alls om det. Jag vill ha hårda tag, han vill vara så vanlij och mjuk att det knappt känns. 


     


    Jag gillar att ha en man över mig, som sätter på mig hård och skoningslöst. 


    Han vill vara underst och att hon rider, mjukt och lätt. 


     


     


    HUR får man det att fungera?


    Jag har alltid älskat att få kvinnan att känna sig som en kvinna och låta henne känna en man över sig. Ju mer kvinnan får mig att känna mig som en man så får hon även känna sig mer som en kvinna, det kan jag lova...

    Men den senaste jag dejtade, hon och jag passade verkligen för varandra på så många plan, men redan 1,5 månader in så ville jag inte ha sex med henne mer...

    Jag när jag har sex, om jag är ohämmad, kan göra lite vad jag känner för. Jag kan bli stört kåt bara så och har även en 19 cm kuk. Tjejer som kräver långt förspel kan funka om de är nice i sängen övrigt, men personligen så älskar jag en tjej som om hon kanske står och lagar mat, så kan jag bara ta ett rejält tag bakifrån och börja kyssa hennes nacke och så vet hon vad jag vill. Såklart stoppar jag om hon inte vill, men det har nog inte hänt än hehe...

    Men den senaste krävde alltid långt förspel, okej. Sedan så kom det inte på fråga att hon skulle suga, eller slicka eller något som hade med munnen att göra(och jag håller verkligen den fräsch och smörjer tom regelbundet med babyolja och kvinnor brukar ge mig komplimanger på hur mjuk den är) och rent generellt så brukar jag få stoppa kvinnor från att ge mig avsugningar för att jag vill knulla med, iaf de 4 senaste innan hon här, men hon är provade inte ens.

    Sen sexet körde vi med kondom eftersom att hon inte ville ta något preventivmedel "pull out method" är osäker. Så långt förspel vilket kan vara nice om det leder till något bra, men om det leder till kondomsex varje gång så är det inte så spännande. Och det är enbart i sängen man har sex enligt henne, och pumpade jag på för intensivt så fick jag höra det. Hon brukade även klaga på att jag kom väldigt mycket när jag sprutade på henne.

    Nej, tråkigare sex får man leta efter, vilket var synd. Men jag gjorde slut med henne och sedan så ville hon prova, men då var det ärligt talat för sent, knappt attraherad av henne längre...
  • Anonym (Tuppis)

    Men vaff...n! Förstår mig inte riktigt på män som bara pöser omkring och ser till sitt behov och vad de gillar. Så konstigt att de sedan skriver här och beklagar sig för att kvinnan tappat lusten. Visst kan det vara mysigt ibland att bara slöknu**a men så galet härligt med en omgång som får grannarna att ringa störningsjouren.

  • Anonym (Var i samma sits)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-27 17:14:03 följande:

    Men vaff...n! Förstår mig inte riktigt på män som bara pöser omkring och ser till sitt behov och vad de gillar. Så konstigt att de sedan skriver här och beklagar sig för att kvinnan tappat lusten. Visst kan det vara mysigt ibland att bara slöknu**a men så galet härligt med en omgång som får grannarna att ringa störningsjouren.


    Syftar du på mig nu?
  • Tecum
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-27 17:14:03 följande:
    Men vaff...n! Förstår mig inte riktigt på män som bara pöser omkring och ser till sitt behov och vad de gillar. Så konstigt att de sedan skriver här och beklagar sig för att kvinnan tappat lusten. Visst kan det vara mysigt ibland att bara slöknu**a men så galet härligt med en omgång som får grannarna att ringa störningsjouren.
    Men nu är ju TS en kvinna och ser till sitt behov och vad hon gillar. Är det mer okej?
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Var i samma sits) skrev 2020-07-27 17:24:32 följande:

    Syftar du på mig nu?


    Nä du hann posta medan jag skrev.
  • Anonym (Tuppis)
    Tecum skrev 2020-07-27 17:31:32 följande:

    Men nu är ju TS en kvinna och ser till sitt behov och vad hon gillar. Är det mer okej?


    Håller med om att det borde vara jämställt och rättvist osv. Men när det kommer till sex så går bara mina manliga gener igång på allvar och säger "tillfredställ din kvinna, ge henne vad hon vill ha och tänk inte på dig själv". Sen får väl andra tycka och tänka som de vill men mitt ex längtade ofta till våra stunder.
  • Anonym (frustrerad)

    Självklart pratat om de.

    Men de blir i te bra ändå.

    Jag vill bli tagen med storm. Inte med fingertoppar

  • Anonym (Avsluta)
    Anonym (frustrerad) skrev 2020-07-27 16:37:13 följande:

    Träffar en underbar man. Vi klickar på så många plan och fungerar verkligen jättebra tillsammans. 

     

    MEN vi är helt olika sexuellt. Först hade jag lite problem med att han verkligen är "liten" och jag gillar de lite större Men tänkte att det är ytligt av mig. Så har börjat träna och hoppas på att bli tightare och därav gilla den lite mer. 

    Men så är de allt de andra, han älskar om att tjejer rider, jag gillar de inte. Jag vill suga kuk, han tycker inte alls om det. Jag vill ha hårda tag, han vill vara så vanlij och mjuk att det knappt känns. 

     

    Jag gillar att ha en man över mig, som sätter på mig hård och skoningslöst. 

    Han vill vara underst och att hon rider, mjukt och lätt. 

     

     

    HUR får man det att fungera?


    Om ni är så extremt olika och du upplever det som ett problem redan nu - avsluta. Du kommer att gå och vara ständigt frustrerad framöver.
Svar på tråden Helt olika sexuellt